PracaGrupypl.praca.dyskusje › Awans? oplaca sie cos takiego?

  • 11. Data: 2004-05-26 20:31:09
    Temat: Re: Awans? oplaca sie cos takiego?
    Od: RSujak @ plusnet. POLSKA (Prof)

    On Sun, 23 May 2004 23:38:44 +0200, "Drag" <d...@n...com.pl>
    wrote:

    >czyli poprostu mam zrealizowac prog sprzedazowy jaki bede mial w umowie? a w
    >linijce stanowisko ma widniec napis Account Manager? czy cos bardzie
    >polskiego np kierownik d s sprzedazy, czy cos w tym stylu

    Tak bym to odebrał.
    Wtedy masz nielimitowany czas pracy, nie ma nadgodzin itp itd.
    No i zapewne spora część pensji to premia zależna od wyników ....
    W końcu kierownik.....

    Z tym że targetów nie masz w umowie (jak piszesz).
    One są ustalane w zależności od wyników z poprzednich okresów, na
    bieżąco. W umowie pewnie będzie jako jeden z punktów:
    - realizowanie i przekraczanie przyjętych planów sprzedaży.

    Pozdrawiam
    Prof