PracaGrupypl.praca.dyskusje › Autentyk z CV

  • 1. Data: 2005-07-25 07:48:00
    Temat: Autentyk z CV
    Od: Łukasz Matuszewski <l...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na ogłoszenie o pracę dla programisty w naszej firmie
    (wymagania:
    * doświadczenie w projektach w technologii Java lub J2EE
    * znajomość Spring, Hibernate, Ant, Eclipse, UML
    ) przyszło CV w którym możemy przeczytać (pisownia oryginalna):

    "Języki programowania asembler, C, C++ są prze zemnie preferowane z
    uwagi na niskopoziomowość i efektywność kodu choć także bardzo
    dobrze znam OCaml wraz CamlTk, LablTk, MLTk a ponadto Algol 68 i Fortran
    ..."

    "... o językach Basic, Java, Cliper, dBase mam bardzo złe zdanie, są dla
    mnie pseudo językami i tak np. Java jest ekstremalnie
    uproszczonym językiem, wystarczy porównać do OCaml-a i zarazem o bardzo
    małej efektywności a w konkluzji niegodna poznania."

    "... preferuję języki o niskopoziomowej architekturze i małym narzucie
    czasowym, stąd bierze się moja niechęć do stosowania narzędzi typu RAD
    i pseudo języków np: Basic, Javy."

    "... W powyższym zestawieniu pominołem bardzo obszerną listę narzędzi
    typowo crackerskich, które mi są b.dobrze znane i zapewniam, że umiem je
    stosować."

    Mogę się tylko domyślać, że to CV było wysłane z automatu...

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Matuszewski

  • 2. Data: 2005-07-25 08:20:43
    Temat: Re: Autentyk z CV
    Od: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm>

    > Mogę się tylko domyślać, że to CV było wysłane z automatu...

    Tylko jedno pytanie: ten ktos skonczyl jakiekolwiek studia?

    (btw: z przytoczonych cytatow wynika, ze polski tez byl jednym z tych
    niegodnych nauczenia sie jezykow).

    A.

  • 3. Data: 2005-07-25 08:33:08
    Od: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>

    Użytkownik "Aleksander Galicki" <c...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:6a38.000003a8.42e4a0da@newsgate.onet.pl...

    > Tylko jedno pytanie: ten ktos skonczyl jakiekolwiek studia?
    >
    > (btw: z przytoczonych cytatow wynika, ze polski tez byl jednym z tych
    > niegodnych nauczenia sie jezykow).

    On pisal, ze nie lubi jezykow wysokopoziomowych, a polszczyzna jest jeszcze
    bardziej wysokopoziomowa niz Java ;)

    I.

  • 4. Data: 2005-07-25 08:51:23
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    na news.tpi.pl nie ma głównego posta, czy ktoś mógłby
    powtórzyć?

  • 5. Data: 2005-07-25 09:08:26
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    a na http://niusy.onet.pl http://usenet.gazeta.pl i
    http://groups.google.pl sprawdzałeś?

  • 6. Data: 2005-07-25 09:31:05
    Od: mojra <m...@o...pl>

    bezrobotny wrote:
    > na news.tpi.pl nie ma głównego posta, czy ktoś mógłby
    > powtórzyć?

    Ja widze.

    mojra

  • 7. Data: 2005-07-25 09:46:00
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    > a na http://niusy.onet.pl http://usenet.gazeta.pl i

    pomyłka, na news.onet.pl nie ma... nie ta kafejka ;o)))

    > http://groups.google.pl sprawdzałeś?

    oj, czy Wy koledzy czasem nie przesadzacie z tym google?
    poza tym skąd wiesz, że nie zajmuję się wywózką ścieków i
    będę umiał to sobie znaleźć...

    Dla Tych którym (wycięto):

[...]

    eeee, taki temat... można się zawieść... czy: zawieźć ;o)))?

  • 8. Data: 2005-07-25 09:49:47
    Od: Łukasz Matuszewski <l...@p...onet.pl>

    > Tylko jedno pytanie: ten ktos skonczyl jakiekolwiek studia?
    >
    > (btw: z przytoczonych cytatow wynika, ze polski tez byl jednym z tych
    > niegodnych nauczenia sie jezykow).

    Najciekawsze jest to, że skończył prestiżowe studia a doświadczenie i
    umiejętności (z tego co pisze) też ma spore...

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Matuszewski

  • 9. Data: 2005-07-25 09:51:32
    Od: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm>

> [...]
    > uproszczonym językiem, wystarczy porównać do OCaml-a i zarazem o bardzo
    > małej efektywności a w konkluzji niegodna poznania."

    btw: przyszlo mi do glowy, ze moze ten kandydat mogl widziec siebie jako
    pewnego rodzaju zbawce, bezkomprowisowego naprawiacza swiata. On dal wam
    szanse - wystarczy, ze go zatrudnicie, a on, korzystajac z sily swej perswazji
    wyjasni wam dlaczego wszystko co robilisice wczesniej jest bez sensu. Wtedy,
    podziwiajac jego wiedze, dostapicie oswiecenia, i zaczniecie przepisywac
    wszystko na C, OCalmla i MLTk. I bedziecie developowac dlugo i szczesliwie.

    A.

  • 10. Data: 2005-07-25 09:55:43
    Temat: ludzie listy piszą
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>

    > Najciekawsze jest to, że skończył prestiżowe studia a doświadczenie
    > umiejętności (z tego co pisze) też ma spore...

    może to jakiś ekscentryk lub prestiżowe studia wcale nie są
    prestiżowe, ewentualnie opinia o prestiżu studiów jest na wyrost

    pozdrawiam
    Pegaz.

    -----
    Amatorzy zbudowali Arkę, a profesjonaliści Titanic-a.