PracaGrupypl.praca.dyskusjeAutentyk z CV › Autentyk z CV
    From: Łukasz Matuszewski <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Autentyk z CV
    Date: Mon, 25 Jul 2005 09:48:00 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@host102-67.crowley.pl

    W odpowiedzi na ogłoszenie o pracę dla programisty w naszej firmie
    (wymagania:
    * doświadczenie w projektach w technologii Java lub J2EE
    * znajomość Spring, Hibernate, Ant, Eclipse, UML
    ) przyszło CV w którym możemy przeczytać (pisownia oryginalna):

    "Języki programowania asembler, C, C++ są prze zemnie preferowane z
    uwagi na niskopoziomowość i efektywność kodu choć także bardzo
    dobrze znam OCaml wraz CamlTk, LablTk, MLTk a ponadto Algol 68 i Fortran
    ..."

    "... o językach Basic, Java, Cliper, dBase mam bardzo złe zdanie, są dla
    mnie pseudo językami i tak np. Java jest ekstremalnie
    uproszczonym językiem, wystarczy porównać do OCaml-a i zarazem o bardzo
    małej efektywności a w konkluzji niegodna poznania."

    "... preferuję języki o niskopoziomowej architekturze i małym narzucie
    czasowym, stąd bierze się moja niechęć do stosowania narzędzi typu RAD
    i pseudo języków np: Basic, Javy."

    "... W powyższym zestawieniu pominołem bardzo obszerną listę narzędzi
    typowo crackerskich, które mi są b.dobrze znane i zapewniam, że umiem je
    stosować."

    Mogę się tylko domyślać, że to CV było wysłane z automatu...

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Matuszewski