PracaGrupypl.praca.dyskusje › Początkująca księgowa

  • 1. Data: 2005-07-24 20:53:32
    Temat: Początkująca księgowa
    Od: "Monika" <f...@p...fm>

    Witam!!
    Skończyłam studia politologiczne i studium z rachunkowości(zamierzam też iść
    na studia z rachunkowości). W sumie nie pracowałam stricte jako księgowa,
    ale bardzo bym chciała nabyć praktyki w tym zawodzie, gdyż właśnie w tą
    stronę chciałabym kierować swoją "ścieżkę zawodową". Bez doswiadczenia nikt
    mnie nie przyjmnie do pracy a wcześniej pracowałam jako asytent
    zarządu;-((Co mam robić?? Szukam pracy aktualnie;-((
    Pozdrawiam - Monia

  • 2. Data: 2005-07-25 06:30:55
    Temat: Re: Początkująca księgowa
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > stronę chciałabym kierować swoj? "?cieżkę zawodow?". Bez doswiadczenia nikt
    > mnie nie przyjmnie do pracy a wcze?niej pracowałam jako asytent
    > zarz?du;-((Co mam robić?? Szukam pracy aktualnie;-((

    Zmien zawód. Ksiegowych u nas na peczki i polowa z nich bez przerwy
    szuka pracy.

    To jest jak najbardziej powazna rada.

  • 3. Data: 2005-07-25 07:11:43
    Od: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl>

    > Zmien zawód.
    najprostrza podpowiedź? dziewczyna chce pracować w TYM zawodzie. i dlatego
    prosi o podpowiedź

    > Ksiegowych u nas na peczki i polowa z nich bez przerwy
    > szuka pracy.
    skąd wiesz że połowa? może 3/4 a może 1/4 ?

    > To jest jak najbardziej powazna rada.
    której np. ja nie rozumiem.

  • 4. Data: 2005-07-25 07:27:15
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: KrzysiekPP [Mon, 25 Jul 2005 08:30:55 +0200]:

    > Zmien zawód. Ksiegowych u nas na peczki i polowa z nich
    > bez przerwy szuka pracy.
    >
    > To jest jak najbardziej powazna rada.

    To jest jak najbardziej dziwaczna rada.

    Primo, _dobrzy_ ksiegowi nie szukaja pracy, ich sie samemu
    szuka i bezczelnie podkupuje jak tylko trafi sie okazja.

    Secundo, na jaki proponujesz zmienic? Jakizto przecudowny
    zawod, w ktorym _nikt_ nie musi szukac pracy, hmm...? ;>

    Kira

  • 5. Data: 2005-07-25 09:22:18
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Primo, _dobrzy_ ksiegowi nie szukaja pracy, ich sie samemu
    > szuka i bezczelnie podkupuje jak tylko trafi sie okazja.

    Zeby byc dobrym to trzeba miec praktyke ... a tu sie pyta przeciez osoba
    bez praktyki.

    Absolwentow chcacych pracowac w ksiegowosci w Krakowie jest na peczki i
    wielu z nich nie ma pracy.

  • 6. Data: 2005-07-25 09:31:15
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > Zeby byc dobrym to trzeba miec praktyke ... a tu sie pyta przeciez osoba
    > bez praktyki.
    Wydaje mi sie ze to sie tyczy kazdego innego zawodu.
    > Absolwentow chcacych pracowac w ksiegowosci w Krakowie jest na peczki i
    > wielu z nich nie ma pracy.
    A absolwenci jakiego kierunku (bez praktyki) maja od reki prace (w
    ilosci "prawie wszyscy")?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2005-07-25 09:41:02
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: KrzysiekPP [Mon, 25 Jul 2005 11:22:18 +0200]:

    > Zeby byc dobrym to trzeba miec praktyke ...

    Ano. I wszyscy ci dobrzy kiedys byli absolwentami bez zadnego
    doswiadczenia, szukajacymi mozliwosci zdobycia go. A co, sadzisz
    ze wyskoczyli tacy dobrzy od reki przy porodzie?...

    > a tu sie pyta przeciez osoba bez praktyki.

    I bardzo slusznie sie pyta. Nie idzie na latwizne, nie znalazla
    sobie 'pracy' w TESCO tylk szuka mozliwosci rozwijania sie we
    wlasnym, wybranym przez siebie zawodzie. Pogratulowac, a nie tam
    zmiane zawodu sugerowac.

    > Absolwentow chcacych pracowac w ksiegowosci w Krakowie jest
    > na peczki i wielu z nich nie ma pracy.

    Abosolwentow dowolnych jest na peczki i wielu z nich nie ma
    pracy. Kazdy ma zmieniac zawod? Na jaki, skoro po tej zmianie
    bedzie znow absolwentem bez doswiadczenia, a takich w tym
    nowym zawodzie tez bedzie masa? ;>

    Geneza Twojej rady z logika sie kloci.

    Kira