PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca - pilnie

  • 1. Data: 2005-07-09 13:02:09
    Temat: praca - pilnie
    Od: "HALKOMP nowe technologie" <h...@h...pl>

    Chciałem zatrudnić osoby do pozyskiwania klientów i umów na zasadach
    prowizyjnych. Na jaka najlepiej umowę i z jakimi kosztami muszę sie liczyć ?

    Pozdrawiam grupowiczów i z góry dziękuję za odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-07-09 15:40:40
    Temat: Re: praca - pilnie
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

    Użytkownik "HALKOMP nowe technologie" <h...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:daohs7$3mi$1@news.onet.pl...

    > Chciałem zatrudnić osoby do pozyskiwania klientów i umów na zasadach
    > prowizyjnych. Na jaka najlepiej umowę i z jakimi kosztami muszę sie liczyć
    ?

    Przyłączam się do pytania - też poszukuję osób z całej Polski do pracy
    zdalnej na podobnych warunkach.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 3. Data: 2005-07-10 14:01:46
    Od: "Maverick" <m...@g...pl>

    Jeśli pracownik jest studentem to umowa-zlecenie, jak nie to umowa o dzieło

    Wynagrodzenie stanowi xxx% zysku firmy uzyskanego w wyniku działań
    pracownika

    Pozdrawiam
    Maverick

  • 4. Data: 2005-07-10 16:45:43
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Maverick wrote:

    > Jeśli pracownik jest studentem to umowa-zlecenie, jak nie to
    > umowa o dzieło
    >
    > Wynagrodzenie stanowi xxx% zysku firmy uzyskanego w wyniku
    > działań pracownika

    3 cyfry? No co ty powiesz? A o pracownikach "nieprodukcyjnych nie
    slyszales? Nie zawsze da sie bez nich obejsc...