PracaGrupypl.praca.dyskusje › przykłady niekompetencji szefów

  • 1. Data: 2003-07-18 09:16:53
    Temat: przykłady niekompetencji szefów
    Od: b...@o...pl

    Ten wątek. Był już kiedyś poruszany. Ale aż się trzęsę z nerwów!
    Najgorsze jest to, że skrytywować nie można...
    W księgowości nie zgadza się jedna rzecz (księgowa z centrali dzwoniła w tej
    sprawie), szefowa sprawdziła i doszła do wniosku, że to moja wina. Ja
    sprawdziłam drugi raz - okazało sie, że przy operacji w komputerze widnieje jej
    kod z nazwiskiem a nie mój!!!!!!!!
    Wrrrrrrrrrr! Zaraz będę gryźć!

    Uff. Szkoda,że nie palę...

    Bionka

  • 2. Data: 2003-07-18 09:50:37
    Temat: Re: przykłady niekompetencji szefów
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    W wolnej burzy wypowiedzi przedstawionej w
    :4...@n...onet.pl,
    b...@o...pl <b...@o...pl> wyrazil co nastepuje:
> [...]
    > to moja wina. Ja sprawdziłam drugi raz - okazało sie, że przy
    > operacji w komputerze widnieje jej kod z nazwiskiem a nie mój!!!!!!!!
    nie gryz palcow tylk zmien szybko ten kod na swoj :))))

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

  • 3. Data: 2003-07-18 10:57:12
    Od: "Luqas" <l...@k...jest.kim.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawie), szefowa sprawdziła i doszła do wniosku, że to moja wina. Ja
    > sprawdziłam drugi raz - okazało sie, że przy operacji w komputerze

    Hmmm, jezeli nie zgadza sie tylko jedna rzecz to pozazdroscic takiej
    ksiegowosci:-)
    A powaznie albo ignorowac albo zmienic prace - jedno i drugie ciezkie do
    zrobienia, ale nic innego nie pozostaje.

    Aha i jezeli post z firmy to liczyc na dyskrecje informatykow:-)

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 4. Data: 2003-07-18 14:19:13
    Od: ??? <s...@p...onet.pl>

    Tomasz Onyszko w przypływie weny, napisał(a):

    > W wolnej burzy wypowiedzi przedstawionej w
    > :4...@n...onet.pl,
    > b...@o...pl <b...@o...pl> wyrazil co nastepuje:
    > nie gryz palcow tylk zmien szybko ten kod na swoj :))))

    A niby dla czego ma zmienić na swój?
    Przecież nie bionka zrobiła błąd.

  • 5. Data: 2003-07-18 14:48:34
    Od: Kamil Burzynski <n...@n...com>

    On Fri, 18 Jul 2003 16:19:13 +0200, ??? wrote:

    > A niby dla czego ma zmienić na swój?
    > Przecież nie bionka zrobiła błąd.

    Jak to nie? Nie dosc ze operacje (cokolwiek by to bylo :P) wykonala zle,
    to jeszcze blednie podpisala sie jako swoja szefowa.. :))

    --
    Best regards from
    Kamil Burzynski

  • 6. Data: 2003-07-18 21:36:19
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    b...@o...pl writes:

> [...]
    > sprawdziłam drugi raz - okazało sie, że przy operacji w komputerze widnieje jej

    zamiast gryzc grzecznie i uprzejmie zwroc jej uwage, wskazujac na ow
    dowod, ze to jednak nie twoja wina.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 7. Data: 2003-07-21 14:01:07
    Od: b...@o...pl

    wskazujac na ow
    > dowod, ze to jednak nie twoja wina.

    Uwierz mi - nic to nie zmieniło. Mój błąd i koniec. :(

    Ale dzięki za pocieszenia.
    Kod mogę zmienić lecz wszelkie zmiany parametrów są zapisywane w pamięci
    programu :)
    I tak źle i tak niedobrze...

    Całe szczęście że nie pracuję w markecie na kasie - tym się pocieszam!

    Hej!

    Bionka

  • 8. Data: 2003-07-22 00:45:34
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    b...@o...pl writes:

    > wskazujac na ow
    > >

    > Uwierz mi - nic to nie zmieniło. Mój błąd i koniec. :(

    no coz, nie pozostaje ci nic innego, jak rozejrzec sie za inna
    robota. jak juz znajdziesz, to zrezygnuj z tej pracy.

    szef, ktory nie jest sie w stanie przyznac do bledu niczego dobrego na
    przyszlosci nie rokuje.