PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aplikacja do innego miasta

  • 11. Data: 2005-11-20 14:56:20
    Temat: Re: Aplikacja do innego miasta
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > planuje wysłać aplikację do firmy mieszczącej się ~ 300 km od mojego
    > miejsca
    > zamieszkania podanego w CV. Jestem gotowy do przeprowadzki dosłownie w
    > każdym
    > momencie. I właśnie, jak zamieścić w aplikacji taką informację, żeby nie
    > być
    > skreślonym przez dużą odległość w pierwszym czytaniu? Myślałem nad zdaniem
    > gdzieś pod koniec LM (jeśli czytający dotrze do tego miejsca) "Jestem
    > gotwy do
    > zmiany miejsca zmieszkania", czy może lepiej nic nie pisać? Jak państwo
> [...]

    Prawde mowiac, jesli beda Toba zainteresowani to Cie zaprosza na rozmowe, a
    tam bedziesz mial okazje wyjasnic w jaki sposob zamierzasz docierac do
    pracy, czy sie przeprowadzisz czy bedziesz pracowal zdalnie... czy ... Jesli
    masz w CV podany dokladny adres to mozesz pod spodem dopisac info, ze jestes
    gotow... napewno nie zaszkodzi. Moim zdaniem wiekszosc HR-owcow najpierw
    czyta CV a potem LM , wiec zamieszczenie tej informacji w CV wystarczy :)
    Jarod

  • 12. Data: 2005-11-20 20:03:08
    Od: Lemina <m...@w...topl>

    On 2005-11-20, Jarod <b...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > czyta CV a potem LM , wiec zamieszczenie tej informacji w CV wystarczy :)

    Dobrze prawisz :-) Kiedyś starałam się o pracę w miejscu oddalonym o jakieś
    600km od miejsca stałego zameldowania (miałam je podane w CV). Zostałam
    zaproszona na rozmowę i wtedy padło pytanie o przprowadzkę - zapewniłam, że to
    nie stanowi problemu i pracę dostałam :-D

    Żadnej informacji o gotowości do przeprowadzki nigdzie nie umieszczałam.

    Lemina