PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aneksy do umów o pracę

  • 1. Data: 2006-06-20 21:34:00
    Temat: Aneksy do umów o pracę
    Od: "Rafał W" <s...@i...pl>

    Witam!

    Mam pytanie tego typu: ile razy można aneksować jedną umowę o pracę? Wkrótce
    dostanę 5 aneks do umowy - dotyczyć będzie przedłużenia umowy a reszta
    dotyczy innych rzeczy tzn nie dotyczą czasu pracy. Czy jedną umowę można
    aneksować w nieskończoność czy jest to gdzieś określone? Z góry dziękuję za
    informacje;-))

  • 2. Data: 2006-06-24 11:29:09
    Temat: Re: Aneksy do umów o pracę
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    Rafał W napisał(a):
> [...]
    > aneksować w nieskończoność czy jest to gdzieś określone? Z góry dziękuję za

    A jak mialbys co miesiac dostawac podwyzke (i w zwiazku z tym aneks do
    umowy), to chcialbys, zeby ilosc podwyzek byla gdzies ograniczona?

    Czyli juz wiesz, ze nie moze to byc ograniczone.. :)

    Milego dnia zycze

  • 3. Data: 2006-06-24 15:16:37
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Dariusz Tarczoń napaskudził na ekranie:

    > A jak mialbys co miesiac dostawac podwyzke (i w zwiazku z tym aneks do
    > umowy), to chcialbys, zeby ilosc podwyzek byla gdzies ograniczona?
    >
    > Czyli juz wiesz, ze nie moze to byc ograniczone.. :)

    O to chodzi, że w przypadku przedłużenia długości trwania umowy to jest
    ograniczone, bo jest traktowane tak samo jak podpisanie kolejnej umowy.
    Czyli za 3 razem podpisany taki aneks staje się umową bezterminową. Właśnie
    wprowadzili takie ograniczenie ze względu na powszechność omijania w ten
    sposób prawa.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 4. Data: 2006-06-24 20:47:15
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    Nikiel ;) napisał(a):
> [...]
    > wprowadzili takie ograniczenie ze względu na powszechność omijania w ten
    Szczegolny przypadek... :D (maksimum 2 aneksy dot. dlugosci trwania
    umowy - w tym drugi juz na czas nieokreslony ;) )
    ale jak pisal Rafal_W, jest to pierwsze aneksowanie umowy dot. jej
    trwania...

    Pozdrawiam...