PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop dla nauczyciela

  • 1. Data: 2006-06-20 21:37:04
    Temat: Urlop dla nauczyciela
    Od: "Rafał W" <s...@i...pl>

    Witam,

    Jak rozliczyć urlop nauczycielowi-konsultantowi, który pracuje na 2/35 etatu
    i 4/35 etatu?Karta nauczyciela mówi o 35 dniach w placówce nieferyjnej - ale
    jak rozliczyć taką cząstkę etatu??Ratujcie!!!Z góry dzięki;-))

  • 2. Data: 2006-06-21 11:08:08
    Temat: Re: Urlop dla nauczyciela
    Od: "X" <...@...pl>

    W artykule news:e79pm2$sp2$1@news.interia.pl,
    niejaki(a): Rafał W z adresu <s...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > ale
    > jak rozliczyć taką cząstkę etatu??Ratujcie!!!Z góry dzięki;-))

    Moja żona nauczycielka mówi, że nie ma urlopu :-) w czasie roku szkolengo.

  • 3. Data: 2006-06-22 06:43:49
    Od: "Rafał W" <s...@i...pl>

    Niektóre grupy nauczycieli mają - np nauczyciele konsultanci bądź metodycy.

  • 4. Data: 2006-06-22 09:44:26
    Od: "X" <...@...pl>

    W artykule news:e7de32$uav$1@news.interia.pl,
    niejaki(a): Rafał W z adresu <s...@i...pl> napisał(a):

    > Niektóre grupy nauczycieli mają - np nauczyciele konsultanci bądź
    > metodycy.

    więc nie podlegają karcie nauczyciela, są zwykłymi pracownikami.

  • 5. Data: 2006-06-22 10:00:49
    Od: "KasiaKC" <k...@i...pl>

    > więc nie podlegają karcie nauczyciela, są zwykłymi pracownikami.

    Niekoniecznie. Może zapytasz na pl.edukacja.szkoła. Nauczyciele "nieferyjni"
    są trochę inaczej rozliczani.

    K.

  • 6. Data: 2006-06-23 07:17:26
    Od: "Rafał W" <s...@i...pl>

    Podlegają karcie nauczyciela i tu pojawiają się schody...:(