PracaGrupypl.praca.dyskusje › Amplico Life

  • 1. Data: 2003-12-17 13:09:34
    Temat: Amplico Life
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    witam,
    zostalem zaproszony na rozmowe na stanowisko Kieronika Sprzedazy czy tez
    Kierownika Placowki i mam pytanie czy warto sobie zaprzatac ta firma glowe??
    Jakie zarobki?dodatkowe swiadczenia,samochod sluzbowy??
    Czy ktos wie??
    pozdrawiam
    exit

  • 2. Data: 2003-12-17 13:12:43
    Temat: Re: Amplico Life
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "-->exit<--" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > witam,
    > zostalem zaproszony na rozmowe na stanowisko Kieronika Sprzedazy czy tez
    > Kierownika Placowki i mam pytanie czy warto sobie zaprzatac ta firma
    glowe??

    Nie warto.

    > Jakie zarobki?dodatkowe swiadczenia,samochod sluzbowy??

    Zartujesz?
    Szukaja jeleni agentów. Tyle, ze nie na prowizje, a na pensję czasową.

    --
    SQLwysyn

  • 3. Data: 2003-12-17 16:27:41
    Od: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl>

> [...]
    glowe??
    > Jakie zarobki?dodatkowe swiadczenia,samochod sluzbowy??

    Cóż.
    Stanowisko Kierownika / Managera oznacza, że firma oferuje ci możliwość
    sprzedaży jej produktów o ile stworzysz sobie grupę ludzi, którzy będa to
    robić. Czasem musisz sobie jeszcze sam lokal zapewnić. Wszystko płacisz sam
    lub (ostatnio testowany system) dostajesz przy paskarskim "porozumieniu".
    Przy obiecywanych przez firmę dochodach sprawa wygląda fenomenalnie, ale
    praktyka..
    Pójdziesz, sam ocenisz...
    Pamiętaj tylko, że firmy ubezpieczeniowe to mistrzowie manipulacji..
    Aaa.. Samochód..
    Tak, firma oczywiście nie zabrania ci go sobie kupić..

    Pzdr
    Brodek

    PS:
    Po rozmowie wrzuć własne wrażenia na listę please...

    --
    O ubezpieczeniach:
    http://hydepark.ryzyko.pl/

  • 4. Data: 2003-12-18 18:02:52
    Od: "domel" <diesel210@[wytnij_to]poczta.onet.pl>

    Ja akurat pracowalem u nich w centrali wiec jesli chodzi o teren to niewiele
    moge Ci powiedziec...

    .. ale nie spodziewaj sie ze ktos Ci cos w tej firmie da.

    pozdr
    domel

    ---

  • 5. Data: 2004-01-14 18:16:55
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    Brodek tymi oto słowami opowiedział/a ...swój sen:
    > Pzdr
    > Brodek
    >
    > PS:
    > Po rozmowie wrzuć własne wrażenia na listę please...

    jednym slowem totalne zenua..........0 pojecia o prowadzeniu rozmowy
    kwalifikacyjnej.Pytania zadawane bez sensu i przemyslenia, tatalna
    amatorszczyzna......
    Np czy ma Pan jakies narzadzia pracy...ja na to ,ze wszystkie....a samochod
    sluzbowy Pan ma?? mam...a jakim samochodem Pan jezdzi>>>
    itp,itd.....babeczka ok 40-45 lat podobno Pani Dyrektor,nie bylo po
    niej widac,ze mozna w tej firmie zarobic jakas konkretna kase...
    Jednym slowem jak na takich stanowiskach pracuja takie osoby to gratulecje
    doboru pracownikow...........

    pozdrawiam
    exit
    PS.zadzwonili i powiedzieli,ze nie moga mi zaproponowac
    pracy.......strasznie sie zalamalem:-))