PracaGrupypl.praca.dyskusje › Strony umowy o prace

  • 1. Data: 2003-12-17 08:13:41
    Temat: Strony umowy o prace
    Od: "LC" <i...@W...gazeta.pl>

    W kodeksie pracy jako pracodawca wystepuje "firma" **chocby nie posiadala
    osobowosci prawnej**. Jak powinna (musi) wygladac umowa o prace? Tzn. czy
    jesli sprawy kadrowe tej "firmy" zalatwia inna (sprawujaca nad nia nadzor)
    strona umowy powinna byc (musi byc!) "firma" bez osobowosci prawnej czy moze
    firma nadzorujaca.
    Jesli juz mam taka umowe, w ktorej strona umowy o prace jest firma
    nadzorujaca (w umowie "...zwana dalej pracodawca") i w umowie brak jest
    zapisow o tym, ze mam pracowac w "firmie" bez osobowosci prawnej, to z ktorym
    podmiotem zawarlem umowe o prace (faktycznie pracuje/pracowalem w "firmie"
    bez osobowosci prawnej)? Firma sprawujaca nadzor nie chce mi zaliczyc stazu
    pracy u siebie twierdzac, ze wczesniej pracowalem u innego pracodawcy
    (ktorego on z mocy prawa/ministra nadzorowal).

    AC

  • 2. Data: 2003-12-18 10:08:01
    Temat: Re: Strony umowy o prace
    Od: "LC" <i...@N...gazeta.pl>

    LC <i...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > pracy u siebie twierdzac, ze wczesniej pracowalem u innego pracodawcy
    > (ktorego on z mocy prawa/ministra nadzorowal).

    Moze jednak ktos wie, podpowie gdzie szukac?
    AC