PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agencja INFINITY - kogo jeszcze oszukali?

  • 1. Data: 2003-09-03 16:20:37
    Temat: Agencja INFINITY - kogo jeszcze oszukali?
    Od: "Girl " <g...@N...gazeta.pl>

    Poszukuję osób , które zostały oszukane przez Wrocławską agencję modelek
    INFINITY. Tzn. zapłaciły wpisowe lub nawet za sesję zdjęciową i nie otrzymały
    żadnych zleceń, które miały byc gwarantowane. Wiem ,że takich osób na pewno
    jest wiele.
    Pozdrawiam serdecznie wszystkich przy okazji!

  • 2. Data: 2003-09-04 10:01:34
    Temat: Re: Agencja INFINITY - kogo jeszcze oszukali?
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    g...@N...gazeta.pl news:bj54cl$aiv$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > takich osób na pewno jest wiele.
    > Pozdrawiam serdecznie wszystkich przy okazji!

    Podobny przekret zrobil,
    www.elita.pl
    www.sti.org.pl

    (to ta sama osoba - arnold b)

    i - tez z Wroclawia ciekawe... mozesz napisac do a...@j...net lub do
    mnie na priv, w sprawie dokladniejszych matrialow o ile chcesz

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2003-09-04 23:53:37
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Rafal 'Raf256' Maj napisał:

> [...]
    >
    > i - tez z Wroclawia ciekawe... mozesz napisac do a...@j...net lub do
    > mnie na priv, w sprawie dokladniejszych matrialow o ile chcesz

    Miasto pasuje, inicjały pasują - a to nie przesławny Astec? ;)

    Flyer