PracaGrupypl.praca.dyskusje › Adrem - programista

  • 1. Data: 2004-12-07 15:34:48
    Temat: Adrem - programista
    Od: "dodge" <d...@o...pl>

    Witam :)
    Czy mógłby mi ktoś udzielić informacji na temat krakowskiej firmy Adrem, tzn.
    czy warto starać się tam o pracę jako początkujący programista, jaka jest tam
    atmosfera w pracy, czy dobrze płacą, czego można się spodziewać na teście i
    rozmowie kwalifikacyjnej, i ile ewentualnie kasy mogę od nich zarządać na
    początek ??
    Z góry dziękuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-12-07 16:05:58
    Temat: Re: Adrem - programista
    Od: "dzidecka" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dodge" napisał w wiadomości
> [...]
    > rozmowie kwalifikacyjnej, i ile ewentualnie kasy mogę od nich zarządać na

    Moj maz wczoraj byl na testach. Test składał sie z dwoch czesci -
    teoretycznej i praktycznej. Rekrutacja podobno trwa do lutego. Czekamy czy
    zadzwonia i zaprosza go do kolejnego etapu.

    Ania