PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator LINUX

  • 1. Data: 2005-04-26 09:47:50
    Temat: Administrator LINUX
    Od: "Piotr Załęczny" <p...@s...us>

    Doświadczony "użytkownik" i administrator systemów Linuks szuka pracy w
    charakterze: Administrator Linux / LAN

    Moje doświadczenie opiera się na:
    - administracji niewielką siecią osiedlową (Linux Slackware);
    - obsługą i konfiguracją:
    - serwera ftp (proftpd)
    - serwera poczty (imap, pop, smtp)
    - serwera newsów (nntp)
    - serwera www (httpd -> Apache)
    - administracja własnym systemem;

    Co wynika z powyższych informacji, nie jest mi obca budowa i
    administracja sieciami LAN oraz
    administracja usługami na takim serwisie.

    Moje doswiadczenie:
    Jestem administratorem 3 seici prywatnych w Świdnicy, kazda to około 65
    użytkowników.
    Servery to Linux Slackware.
    Administruje od okolo 3 lat.

    Kontakt:

    GG: 5363881
    Mail: peter(at)swidnica(dot)us

  • 2. Data: 2005-04-26 09:53:38
    Temat: Re: Administrator LINUX
    Od: "Piotr Załęczny" <p...@s...us>

    Posiadam roniez mozliwosc pracy zdalnej , mam staly dostep o internetu
    jestem ze Świdnicy