PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy na okres 2,4 tygodni...

  • 1. Data: 2005-04-26 09:08:14
    Temat: Szukam pracy na okres 2,4 tygodni...
    Od: "MatrixFan" <m...@o...pl>

    Witam, tak jak w temacie szukam jakiegoś zajęcia na okres dwóch tygodni (ew.
    z możliwością przedłużenia bo nie wiem czy moja przerwa się nie przedłuży).
    Oczywiście wachlarz wykonywanych obowiązków może być dość szeroki.
    Ogólnie jestem studentem zaocznym informatyki ale praca fizyczna również
    wchodzi w grę. Papierkowe sprawy nie wchodzą w grę, ważna jest kasa.
    Mój kontakt: m...@o...pl

  • 2. Data: 2005-04-26 09:10:07
    Temat: Re: Szukam pracy na okres 2,4 tygodni...
    Od: "MatrixFan" <m...@o...pl>

    Użytkownik "MatrixFan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ogólnie jestem studentem zaocznym informatyki ale praca fizyczna również
    > wchodzi w grę. Papierkowe sprawy nie wchodzą w grę, ważna jest kasa.

    Zapomniałem dodać :D że szukam pracy na terenie Warszawy i okolic do których
    jeżdżą jakieś autobusy MZT. :]