PracaGrupypl.praca.szukana › SGGW Warszwa szukam pracy biurowej

  • 1. Data: 2005-04-26 09:49:05
    Temat: SGGW Warszwa szukam pracy biurowej
    Od: "Tosia" <a...@g...pl>

    Szukam pracy najchętniej jako recepcjonistka lub pomoc biurowa (może być inna
    związna z moim wykształceniem).
    Jestem ubezpieczona w Krusie. Skończylam studia o kierunku przyrodniczym. Dobrze
    znam język rosyjski, w stopniu podstawowym angielski.Swobodnie obsługuję aplikację
    Microsoft Word, Excel, Power Point, e-mail, wyszukiwanie informacji, pakiet
    analiz statystycznych Statgraphics Plus 4.0. Jestem osobą komunikatywną,
    obowiązkową, punktualną, szybko się uczę.

    Prosze o kontakt przez e-mail a...@g...pl lub telefonicznie:
    505047831 TYLKO POWAŻNE OFERTY !