PracaGrupypl.praca.dyskusje › Accenture - ktoś wie?

  • 1. Data: 2002-10-08 07:05:04
    Temat: Accenture - ktoś wie?
    Od: "Piotr K." <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jestem zaproszony na rozmowę wstępną do "Accenture" - czy ktoś wie, jak to u
    nich wygląda? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Z góry dziękuję
    Piotr

  • 2. Data: 2002-10-08 16:22:01
    Temat: Re: Accenture - ktoś wie?
    Od: "Losiu z Wrocka" <jarom(antyspam)666@box43.pl>

    ja bylem

  • 3. Data: 2002-10-08 17:52:09
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    ja kiedys bylem.
    tylko najpierw przeszedlem "wywiad" telefoniczy..ok 15 minut. wytali
    mnie wtedy co umiem itp - odpowiadalem na konkretne pytania.
    pozniej na rozmowie (osobiscie w firmie)
    bylo mniej pytan - co robilem do tej pory, dlaczego
    chce zmienc prace itp....

    niedostalem wtedy tam pracy.....i cale szczescie...bo pozniej
    znalazlem lepsza prace. moze mniej platna,. ale bez stresu.,,,

    b.

  • 4. Data: 2002-10-08 21:10:02
    Od: "Piotr K." <p...@p...onet.pl>

    > ja bylem
    Sorry, że tak wypytuję, ale czy byłeś u nich w związku z ostatnim
    ogłoszeniem dla absolwentów na stanowisko "analityk"? Jeśli tak, to
    oczywiście ze zrozumiałych względów nie możesz mi powiedzieć, co było na tej
    rozmowie ;) A jeśli nie, to prosiłbym bardzo o jakiekolwiek informacje
    dotyczące rozmowy wstępnej...

    Pozdrawiam,

    Piotr K.

  • 5. Data: 2002-10-09 11:10:45
    Temat: Re: Accenture - ktoś wie? - tak JA
    Od: "Losiu z Wrocka" <jarom(antyspam)666@box43.pl>

    > Sorry, że tak wypytuję, ale czy byłeś u nich w związku z ostatnim
    > ogłoszeniem dla absolwentów na stanowisko "analityk"?

    Nie, nie w zwiąsku z jakimiś ostatnio ogloszeniami. Zresztą ogloszenia w
    gazecie praca czesto ta firma daje jako swoistą reklamę firmy, ale to juz
    często sie zdarza.
    Rozmowa byla ok 1 h z panią, ktora zadawala standardowe pytania dlaczego ta
    firma, a co wiesz o firmie itd itp.
    Gajarek obowiazkowo i max schludnosc. Opis doswiadczenia co gidze jakie
    obowiazki co robiles dlaczego odszedles itd itp
    Nastepnie pani powiedziala ze proces rekrutacyjny przebiega w 5 etapach, TAK
    w 5 etapach na dodatek w różnych terminach z różnymi pracownikami tej firmy,
    w wiekszosci obcokrajowcy (English must be very fluence ... : - )))), potem
    kazdy z tych panow wystawia co ocene na zasadzie : zatrudnić lub nie i jesli
    masz przewage + to jest juz dobrze. Ja bylem tam na rozmowie troche czasu
    temu i moze cos sie zmienilo. Acha i jeszcze jedno sprawdzaja na 100% twoje
    wyniki na uczelni i opinie promotora o tobie itd.
    Ja niestety odpadlem a moze i dobrze bo praca tylko na projektach i raczej
    nie w PL tak wiec polsze mogle obladac kilka razy w roku, a ze jestem zonaty
    to byc moze mialo to jakis wplyw na decyzje.
    losiu