PracaGrupypl.praca.dyskusjeAccenture - ktoś wie? › Re: Accenture - ktoś wie? - tak JA
    From: "Losiu z Wrocka" <jarom(antyspam)666@box43.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Accenture - ktoś wie? - tak JA
    Date: Wed, 9 Oct 2002 13:10:45 +0200

    > Sorry, że tak wypytuję, ale czy byłeś u nich w związku z ostatnim
    > ogłoszeniem dla absolwentów na stanowisko "analityk"?

    Nie, nie w zwiąsku z jakimiś ostatnio ogloszeniami. Zresztą ogloszenia w
    gazecie praca czesto ta firma daje jako swoistą reklamę firmy, ale to juz
    często sie zdarza.
    Rozmowa byla ok 1 h z panią, ktora zadawala standardowe pytania dlaczego ta
    firma, a co wiesz o firmie itd itp.
    Gajarek obowiazkowo i max schludnosc. Opis doswiadczenia co gidze jakie
    obowiazki co robiles dlaczego odszedles itd itp
    Nastepnie pani powiedziala ze proces rekrutacyjny przebiega w 5 etapach, TAK
    w 5 etapach na dodatek w różnych terminach z różnymi pracownikami tej firmy,
    w wiekszosci obcokrajowcy (English must be very fluence ... : - )))), potem
    kazdy z tych panow wystawia co ocene na zasadzie : zatrudnić lub nie i jesli
    masz przewage + to jest juz dobrze. Ja bylem tam na rozmowie troche czasu
    temu i moze cos sie zmienilo. Acha i jeszcze jedno sprawdzaja na 100% twoje
    wyniki na uczelni i opinie promotora o tobie itd.
    Ja niestety odpadlem a moze i dobrze bo praca tylko na projektach i raczej
    nie w PL tak wiec polsze mogle obladac kilka razy w roku, a ze jestem zonaty
    to byc moze mialo to jakis wplyw na decyzje.
    losiu