PracaGrupypl.praca.dyskusje › rezygnuje z DG - czy mam prawo do zasilku dla bezrobotnych?

  • 1. Data: 2002-10-07 20:34:26
    Temat: rezygnuje z DG - czy mam prawo do zasilku dla bezrobotnych?
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

    Witam szanownych grupowiczow :-)
    Z przyczyn ogolnie znanych musze zawiesic dzialalnosc gospodarcza ( osoba
    fizyczna, KPiR, Vat) i chyba pojsc na zasilek dla bezrobotnych. I tutaj mam
    pytanie, czy zeby zarejestrowac sie w Urzedzie jako bezrobotny - musze
    zamknac DG? czy tylko zawiesic? czy przysluguje mi zasilek w takiej
    sytuacji? gdzie moge o tym poczytac? dziskuje za wszelkie podpowiedzi - wole
    isc "przygotowana" na rozmowe do Urzedu Pracy, Pozdrawiam serdecznie :-)

  • 2. Data: 2002-10-08 06:52:34
    Od: "Wojtek" <w...@e...szczecin.pl>

    Zeby sie zarejestrowac w Urzedzie Pracy musisz zlikwidować działalność.

  • 3. Data: 2002-10-10 16:28:56
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > isc "przygotowana" na rozmowe do Urzedu Pracy, Pozdrawiam serdecznie :-)
    Zawieszenie działalności nic nie da.
    Aby móc uzyskać status bezrobotnego musisz działalność zlikwidować.
    Szczegóły (wraz z przesłankami nabycia prawa do zasiłku) znajdziesz w ustawie z
    14.12.1994 r. o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu (tekst jedn. Dz.U. z
    2001 nr 6, poz.56, z późn. zm.).
    Mariusz