PracaGrupypl.praca.dyskusjeA ja w pracy nie robię nic ... › Re: A ja w pracy nie robię nic ...
  • Data: 2005-07-17 19:23:12
    Temat: Re: A ja w pracy nie robię nic ...
    Od: "MG42" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powiem więcej. jestem na stanowisku Specjalisty ds. ... - od 1500 - 2500
    Starszy Specjalista zarabia 2000 - 2700 netto (w zależności od stażu).
    Siedzę z taką Panią Basią w pokoju. Robi tyle co ja.
    Nad Starszym specjalistą jest Zastępca Kierownika Wydziału od 3000 - 3500
    netto
    Dalej Kierownik Wydziału - 4000 - 5000 + 300 dodatku funkcyjnego + komórka z
    limitem 150 zł
    Z tego wszystkiego pracuje tylko Zastępca Kierownika - musi chłopina
    przynajmniej jedno pismo dziennie wysmażyć żeby potwierdzić jakoś swoje
    istnienie w firmie. No i rozdaje premię na koniec miesiąca.
    Na czele wydziału stoi Dyrektor Pionu Finansowego/Technicznego/Ekonomicznego
    6500 - 8000 netto + 500 dodatek funkcyjny.
    Dalej Zarząd zarobki cuś koło 20 K z dodatkami.
    Nowy pracownik (okres próbny) może liczyć na 1100 - 1400 netto.