PracaGrupypl.praca.dyskusje › 600zł na miesiac przez INTERNET / CALA POLSKA

  • 1. Data: 2003-05-05 13:55:18
    Temat: 600zł na miesiac przez INTERNET / CALA POLSKA
    Od: "Alcatel7" <a...@p...wp.pl>

    Witam
    Współpracuj i zarabiaj z nami!
    Pod hasłami chałupnictwo, praca chałupnicza, praca w domu, zarobek w
    internecie, zarabiaj z nami, forsa, pieniądze, kasa, zysk, szmal itp. jest
    wiele ofert, ale o konkretną pracę w domu i realny zarobek raczej trudno.

    Oferujący pracę i zarabianie w internecie uczciwie informują, że
    zarobisz najwyżej na połączenia z internetem (jak dobrze pójdzie!). Czy
    takie zarabianie Cię satysfakcjonuje? Myślę, że nie!.

    Liczę więc, że wybierzesz naszą ofertę konkretnej pracy w domu
    przynoszącej nie jakieś grosiki, czy wirtualne punkty lecz konkretne,
    godziwe pieniądze!!!. Nawet 600zl i więcej.

    Uwaga !!!
    System jest całkowicie nowy !!! i nie polega na odbieraniu żadnych maili,
    klikaniu w bannery czy linki, nie ma tu także tak zwanych drzewek, osób
    polecanych i tym podobnych. Praca jest legalna ! i gwarantowana umową o
    dzieło, na czas nieokreślony! Nie ma tu także zysków z osób polecanych, więc
    z tego nie mam żadnych pieniędzy!, jednak aby zarobić na tym systemie musisz
    podpisać z firmą umowę. System polega na rozsyłaniu sms-ów z konkretną
    reklmą i nic więcej. Zapraszam

    http://poczta.pnet.pl/~alcatel7 Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-05 14:21:36
    Temat: Re: 600zł na miesiac przez INTERNET / CALA POLSKA
    Od: "Dawid Pytel" <d...@n...dpytel.com>

    Jakiś czas temu pisałeś już to ogłoszenie. nie rozumiesz (za przeproszeniem)
    pajacu, żebyś gdzie indziej szukał naiwnych ludzi.

    Zapoznaj się z etykietą i nie zawalaj grupy swoimi mailami.

  • 3. Data: 2003-05-05 14:53:03
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Alcatel7 <a...@p...wp.pl> napisał(a):

    Przenieś się z tymi mejlami na pl.praca.oferowana.

  • 4. Data: 2003-05-05 15:41:08
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    leszek <s...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Alcatel7 <a...@p...wp.pl> napisał(a):

    > Przenieś się z tymi mejlami na pl.praca.oferowana.

    spadówa!
    mam tego (moze nie dokladnie TEGO) kilka sztuk codziennie i raczej
    nie trafia na grupe.

    pozdrawiam

    moderator p.p.o.

  • 5. Data: 2003-05-05 16:01:17
    Od: "noniusz7" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Alcatel7" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    musisz
    > podpisać z firmą umowę. System polega na rozsyłaniu sms-ów z konkretną

    Taaaa !
    Z kitem to do szklarza !!!

  • 6. Data: 2003-05-05 17:52:30
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Alcatel7 napisał:

    > Witam
    > Współpracuj i zarabiaj z nami!

    Mam tylko pytanie z ciekawości - czy łosiom, którym oferujesz wysyłanie
    SMS mówisz, ile ta zabawa kosztuje (9 zł)? Bo jeżeli nie, to sprawa jest
    śśśśśśśśśliska.

    Flyer

  • 7. Data: 2003-05-05 18:16:41
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:

    > spadówa!
    > mam tego (moze nie dokladnie TEGO) kilka sztuk codziennie i raczej
    > nie trafia na grupe.

    Jeśli pan Alcatel jest natarczywy to do abuse'a go posłać...

    --
    A reason to die
    No remission of sins commited

  • 8. Data: 2003-05-06 09:30:25
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> napisał(a):

    > spadówa!
    > mam tego (moze nie dokladnie TEGO) kilka sztuk codziennie i raczej
    > nie trafia na grupe.

    To może załóż grupę (jak pisałem w innym poście) pl.gruszki.na.wierzbie i
    tam wrzucaj takie posty. Wilk syty i owca cała.

  • 9. Data: 2003-05-06 22:04:32
    Od: t...@w...pdi.net

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Mam tylko pytanie z ciekawości - czy łosiom, którym oferujesz wysyłanie
    > SMS mówisz, ile ta zabawa kosztuje (9 zł)? Bo jeżeli nie, to sprawa jest
    > śśśśśśśśśliska.

    0700, takie SMS'y same w sobie sa sliskie bo potencjalny oszust jest
    chroniony przez operatora. Co do klienta ktory wyslal spam w tym watku to
    jest zwyklym naciagaczem typu "rewelacyjna praca - wyslij znaczki na
    polecony", na przykladowej stronie jest podany numer oraz jak to mowia
    niegramotne w jezyku polskim ludziki "content" ale o cenie takiego SMS'a nie
    ma slowa. Sprytne? Raczej zalosne, w dodatku koles posluguje sie logami
    sieci komorkowych ktore na pewno nie maja ochoty byc prezentowane na stronie
    naciagacza. Poki co nikt sie jeszcze takim spryciarzom do d* nie dobral ale
    sprawa dojrzewa - w koncu policja musi dorosnac i do Internetu :-)

    > Flyer

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)