PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkolenie n/t negocjacji

  • 1. Data: 2003-05-05 13:17:58
    Temat: Szkolenie n/t negocjacji
    Od: "GAP" <g...@p...onet.pl>

    Cześć!

    Czy ktoś może mi polecić jakieś dobre szkolenia n/t negocjacji? 1-4 dni,
    miejsce obojętne (Polska), negocjacje raczej handlowe. Chodzi mi o dobrą,
    renomowaną firmę, której certyfikat jest coś wart i która potrafi
    zorganizować dobre szkolenie. Cena ma dla mnie znaczenie drugorzędne.

    Dzięki,
    Przemek

  • 2. Data: 2003-05-05 13:28:12
    Temat: Re: Szkolenie n/t negocjacji
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 May 2003 15:17:58 +0200, GAP wrote:

> [...]
    > renomowaną firmę, której certyfikat jest coś wart i która potrafi
    > zorganizować dobre szkolenie. Cena ma dla mnie znaczenie drugorzędne.

    Ja chwalę sobie szkolenia Kalkstein Corporate Traning.
    Tobi