PracaGrupypl.praca.dyskusje › 3miasto + zarobki

  • 1. Data: 2006-01-02 19:35:52
    Temat: 3miasto + zarobki
    Od: morti <m...@b...org>

    Witam,

    małe pytanko: ile może się domagać lub tez ile zarabia administrator
    systemów UNIX w banku w Trójmieście?

    Pozdrawiam,
    morti
    m...@b...org

  • 2. Data: 2006-01-02 20:11:33
    Temat: Re: 3miasto + zarobki
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    morti napisał(a):
    > małe pytanko: ile może się domagać lub tez ile zarabia administrator
    > systemów UNIX w banku w Trójmieście?
    1/10 ceny samochodu. Wartosc samochodu zalezy od wielkosci firmy,
    rozmiaru sieci, doswiadczenia i umiejetnosci administratora, ew
    certyfikatow.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-01-02 20:37:09
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "morti" <m...@b...org> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > małe pytanko: ile może się domagać lub tez ile zarabia administrator
    > systemów UNIX w banku w Trójmieście?

    Taki, ktory nie wie, ze nie dodaje sie stopni | radianow do zlotowek?

    Minimalna.

    sz.

  • 4. Data: 2006-01-03 09:04:16
    Od: WL <n...@m...com>

    morti wrote:

    > małe pytanko: ile może się domagać lub tez ile zarabia administrator
    > systemów UNIX w banku w Trójmieście?
    >
    > Pozdrawiam,
    > morti
    > m...@b...org

    Z takim hakierskim adresem to kupe szmalu na pewno ;p

    WL

  • 5. Data: 2006-01-03 19:08:41
    Od: morti <m...@b...org>

    No widzisz, jak nie ma do czego to nawet do maila sie przyczepisz...
    Poczytaj z laski swojej troche netykiety, a moze dojdziesz do wniosku,
    ze jak sie nie ma nic konkretnego do powiedzenia to po prostu sie nie
    odzywa. Ja zadaje pytanie i oczekuje odpowiedzi plynacej z mniejszego
    lub wiekszego doswiadczenia, a nie docinek.
    EOT

  • 6. Data: 2006-01-03 20:01:30
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    morti napisał(a):
> [...]
    > odzywa. Ja zadaje pytanie i oczekuje odpowiedzi plynacej z mniejszego
    > lub wiekszego doswiadczenia, a nie docinek.
    Jakie pytanie taki odpowiedz. Przeczytaj moja odpowiedz na Twojego
    posta, podaj jeszcze raz brakujace informacje i dopiero wtedy marudz ze
    ktos Ci zle odpowiedzial.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2006-01-03 20:11:34
    Od: morti <m...@b...org>

    Ja nie marudze - po prostu nie lubie, gdy ktos zamiast odpowiedzi -
    chocby zblizonej (jak Ty) wytacza jakies dziwaczne argumenty nie
    zwiazane w zaden sposob z tematem.

  • 8. Data: 2006-01-03 22:44:09
    Od: "Adam" <...@...pl>

> [...]
    > jak sie nie ma nic konkretnego do powiedzenia to po prostu sie nie odzywa.
    > Ja zadaje pytanie i oczekuje odpowiedzi plynacej z mniejszego lub

    Witam,

    Hmm, jesli dobrze pamietam, netykieta nakazuje odpowiadac POD postami..

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 9. Data: 2006-01-08 20:53:49
    Od: morti <m...@b...org>

    Adam napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Hmm, jesli dobrze pamietam, netykieta nakazuje odpowiadac POD postami..
    >
    > Pozdrawiam,
    > Adam

    Moj blad, przepraszam i pozdrawiam.
    morti