PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opamiętajcie się! Ta praca to Auschwitz!!Będziecie zgnojeni jak tysiące innych osób!!!

  • 1. Data: 2006-01-02 16:50:00
    Temat: Opamiętajcie się! Ta praca to Auschwitz!!Będziecie zgnojeni jak tysiące innych osób!!!
    Od: "julitka" <g...@o...pl>

    http://praca.money.pl/oferta/pakowacz,opis,23467.htm

    Główne argumenty przeciw:

    -1 przerwa, 10 min(a tu bieganina, hala
    produkcyjna>szatnia>wc>bufet>palarnia>szatnia>hala - wszystko w odległości
    ok 30 m od siebie)
    -3 zmiany (6-14,14-22,22-6) a dojazd nienajlepszy i do tego ciemne zadupie
    -kary pieniezne za niestawienie sie do pracy (musisz wiedziec co najmniej 3
    dni wczesniej ze bedziesz chory-absurd)
    -przekrzykiwanie, traktowanie pracownika jak woła pracującego
    -kierowniczka nie stosuje sie do zasad - paniusia, wredna i beszczelna, wam
    będą kazali zdejmować fartuchy i czepki robocze przed wejsciem do palarni a
    ona sama to oleje. Nie było by to może takie złe gdyby nie to że fartuchy
    znikają, kradną je.
    -za zjedzenie ciastka wylatujesz!
    -za to ze ci ciastko wypadło z ręki - płacisz!
    -będziesz nosić niewyobrażalnej wagi skrzynie!
    -będziesz wykorzystywany do rzeczy których tobie nie wolno robic ze względu
    bezpieczeństwa okr w przepisach kodeksu pracy.
    -za nadgodziny nie wyplacaja tylko sami wybieraja termin kiedy masz dostac
    wolne za te nadgodziny wiec zadnych szans dodatkowego dorobienia...
    -głowny argument: za to wszystko zapłacą ci marne ok 620 zł NETTO POD
    WARUNKIEM ŻE ROBISZ 7 DNI W TYGODNIU!

    Jeszcze wiele innych argumentów mogłabym tu przytoczyć. Nie bądźcie głupi,
    każdy po paru tygodniach bierze nogi za pas! Ta robota przypomina auschwitz
    lub budowę piramid...STAROŻYTNYCH

    Życzę podjęcia właściwej decyzji z którą mozecie pomóc rozwalić firmę
    Lambert polonia. Tyle przepisów ile oni nikt nie łamie, tyle osób które
    zostały już skrzywdzone, nikt nie potraktował jak zwierze. Firma ma wtyki w
    PIPie i nic nikt na to nie poradzi - pozostaje jedno wyjscie - wiara w to że
    zabraknie chętnych do pracy tam - a wtedy.....będzie po Lambert Polonia i
    jej nieczystych zagraniach.

  • 2. Data: 2006-01-02 18:37:14
    Od: Piotr <s...@r...com>

    To dodaj wpis na http://www.pracownicy.com aby ostrzec innych. A na
    przyszłość to zamiast chodzić na skargi do PIP lepiej od razu złożyć
    pozew w Sądzie Pracy.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2006-01-03 15:19:45
    Od: croppek1 <c...@g...pl>

    julitka napisał(a):
    > http://praca.money.pl/oferta/pakowacz,opis,23467.htm

    wiesz co to jest Auschwitz, szmato?

  • 4. Data: 2006-01-03 19:18:13
    Temat: Re: pozwolenie dostałeś?
    Od: "julitka" <g...@o...pl>

    Użytkownik "croppek1" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > wiesz co to jest Auschwitz, szmato?

    o żesz ty!!! wiesz co to szmata??? gnoju jeden!!! Kto ci dał prawo do takich
    wyzwisk??? Matka pewnie dumna co?

  • 5. Data: 2006-01-03 21:21:46
    Od: croppek1 <c...@g...pl>

    julitka napisał(a):
    > Użytkownik "croppek1" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    html

    > o żesz ty!!! wiesz co to szmata??? gnoju jeden!!! Kto ci dał prawo do takich
    > wyzwisk??? Matka pewnie dumna co?

    Kto dal Ci prawo do porownywania pracy do obozu zagłady. To, ze jestes
    niewyksztalcona (o czym swiadczy stanowisko), nie daje ci prawa do tak
    dennych i nie na miejscu porownan. Faktycznie, szmata to za delikatne
    okreslenie na ciebie.

  • 6. Data: 2006-01-03 21:28:10
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    croppek1 napisał(a):
> [...]
    > niewyksztalcona (o czym swiadczy stanowisko), nie daje ci prawa do tak
    > dennych i nie na miejscu porownan. Faktycznie, szmata to za delikatne
    Przyganial kociol garnkowi. Naganne jest przyrownywanie pracy do obozu
    zaglady. Ale wyzywanie innych, np od szmat, jest na podobnym poziomie.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2006-01-03 21:33:44
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

> [...]
    > niewyksztalcona (o czym swiadczy stanowisko), nie daje ci prawa do tak
    > dennych i nie na miejscu porownan. Faktycznie, szmata to za delikatne

    misiu pierzasty, takie teksty to sobie wsadź wszędzie tam gdzie najmniej
    przyjemne (nie znam cię więc nie podaję konkretnego miejsca).
    twoje budowanie wizerunku osoby na podstawie jej posta to tak jakbyś mi
    odpisał na post pt. cześć, jestem ania, mam 12 lat.
    a za ostatnie zdanie to szybciutko powinieneś zlokalizować gdzie kolezanka
    mieszka i rano zaraz po jej wyjściu z domu/klatki w poszukiwaniu nowej
    pracy wręczyć bukiet kwiatów.
    nie to żebym bronił porównań w takim stopniu, ale sam w stanie wbużenia
    potrafie powiedzieć wiele nieciekawych słów/zwrotów itp

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 8. Data: 2006-01-04 10:12:32
    Od: "julitka" <g...@o...pl>

    > Kto dal Ci prawo do porownywania pracy do obozu zagłady. To, ze jestes
    > niewyksztalcona (o czym swiadczy stanowisko)

    tzn? w jakim stanowisku pracowałam? Wiesz to powiedz. Nie powinnam to mówić
    takim jak ty bo nie warto ale stanowisko miałam kierownicze - jestem jedną z
    osób pod którą byli wszyscy pakowacze, kimś na równi z brygadzistą,
    menagerem i szkoleniowcem, jestem osobą która zaprotestowała i zwolniła sie
    na własną prośbę. Wykształcenie? Wyższe ci wystarczy?

    , nie daje ci prawa do tak
    > dennych i nie na miejscu porownan. Faktycznie, szmata to za delikatne
    > okreslenie na ciebie.

    powiedziałabym jakie dla ciebie jest odpowiednie ale shańbiłabym się tak jak
    ty wtedy...

  • 9. Data: 2006-01-04 10:27:47
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

> [...]
    >
    > , nie daje ci prawa do tak
    >
    > powiedziałabym jakie dla ciebie jest odpowiednie ale shańbiłabym się tak

    robi się ciekawie!

  • 10. Data: 2006-01-04 10:57:52
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    gromax napisał(a):

    > nie to żebym bronił porównań w takim stopniu, ale sam w stanie wbużenia
    > potrafie powiedzieć wiele nieciekawych słów/zwrotów itp

    Ja chciałem tylko zauważyć, że post rozpoczynający wątek nie może być
    w żaden sposób zweryfikowany. W równym stopniu może być prawdziwy, jak
    i może być manipulacją "w akcie zemsty" za zwolnienie pracownika
    z jakiegoś powodu. Może być też zupełnie wymyślony. IMHO takie ogłoszenia
    nie mają żadnej wartości na grupach dyskusyjnych i najlepsze co można
    zrobić to je zignorować.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl