PracaGrupypl.praca.dyskusje › 4000 brutto bruttowskie - ile to netto?

  • 1. Data: 2006-01-02 17:57:28
    Temat: 4000 brutto bruttowskie - ile to netto?
    Od: "Michal Wornakow" <a...@N...gazeta.pl>

    4000 brutto bruttowskie - ile to brotto i netto?

    a moze gdzies znajde kalkulator ONLINE?

  • 2. Data: 2006-01-02 17:59:56
    Temat: Re: 4000 brutto bruttowskie - ile to netto?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Michal Wornakow napisał(a):
    > 4000 brutto bruttowskie - ile to brotto i netto?
    Co znaczy brutto bruttowskie?
    > a moze gdzies znajde kalkulator ONLINE?
    http://www.infor.pl/kalkulatory/bruttonetto.php
    http://www.infor.pl/kalkulatory/wynagrodzen.php
    Zakladam ze chodzi Ci o umowe-o-prace. Jesli nie - to na
    http://www.infor.pl/dane/?tresc=kalkulatory masz roznorakie kalkulatory
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-01-03 06:54:39
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Michal Wornakow napisał(a):
    > a moze gdzies znajde kalkulator ONLINE?

    Zapewne. Google Twoim przyjacielem.

    --
    czarny
    ============= www.ef2.prv.pl ==============

  • 4. Data: 2006-01-03 09:51:56
    Od: ".:Tomek:." <t...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michal Wornakow" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > 4000 brutto bruttowskie - ile to brotto i netto?
    >
    > a moze gdzies znajde kalkulator ONLINE?

    http://www.gazetaprawna.pl/kalkulatory/index.html?id
    =5&brutto=4000

    pzdr
    Tomek

  • 5. Data: 2006-01-04 22:29:49
    Od: "pinio" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Michal Wornakow" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > 4000 brutto bruttowskie - ile to brotto i netto?

> [...]
    ---
    mi zawsze wychodziło brutto - 33,3% (tyle podobno wychodzą składki)i
    wiedziałem mniej więcej ile moje!!!!!! :-))