PracaGrupypl.praca.dyskusje3 wady › Re: 3 wady
    From: "Alicja" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 3 wady
    Date: Wed, 28 May 2003 15:44:03 +0200

    Ja nie uwazam ze to pytanie jest durne. Czemy?
    1. kazdy ma jakies wady
    2. kazdy normalny czlowiek zdaje sobie sprawe jakie to sa wady
    3. kazdy wartosciowy czlowiek srara sie walczyc ze swoimi niedoskonalosciami
    Jesli wiec,
    nie znasz swoich wad to znaczy, ze albo jestes zbyt pewny siebie,
    zarozumialy albo nie chcesz sie rozwijac
    Tu chodzi o to co ty uwazasz za swoja wade.
    Np: palenie, brak entuzjazmu do sportu, lubisz spac, jestes dokladny, jestes
    kapany w goracej wodzie
    Po tym HR wie jakie masz usposobienie i jak na siebie patrzysz
    Alicja