PracaGrupypl.praca.dyskusje2 miesiące szukam... › 2 miesiące szukam...
    From: "Justyna Kłębucka" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: 2 miesiące szukam...
    Date: Tue, 19 Nov 2002 12:01:34 +0100

    Witam wszystkich
    Cyba poczułam się juz troszkę zdesperowana skoro tu piszę, pwenie tak jest.
    Szukam w Warszaswie pracy juz ponad 2 m-ce, pojawiały sie pewne możliwości,
    ale wtedy jeszce miałam ambicje na coś więcej. Teraz poprostu nie wiem, co
    jeszcze mogę zrobić! Nie chce sie poddawać w szukaniu, ale skoro wszystko
    zawiodło-to co dalej??!!
    Prasa, internet, ogłoszenia-czy jest jeszce jakiś sposób na szukanie
    pracy??
    No jakoś ludzie znajdują te swoję zajęcie, wiec jak oni to robią??
    pozdrawiam Justyna