PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2.000 zł na Miesiąc z MINIMALNYM wysiłkiem? Teraz i TY możesz to osiągnąć!!!

  • 1. Data: 2005-06-11 06:34:07
    Temat: 2.000 zł na Miesiąc z MINIMALNYM wysiłkiem? Teraz i TY możesz to osiągnąć!!!
    Od: "D@N!EL" <d...@v...pl>

    Praca, którą Ci oferuję jest w pełni LEGALNA! Nie ponosisz ŻADNYCH strat,
    ZARABIASZ niewyobrażalne sumy!
    Bez RYZYKA i nie potrzebnych kosztów, na dodatek z minimalnym wkładem TWOJEGO
    cennego czasu!
    Wszystko czego potrzebujesz to dostęp do INTERNETU, bowiem praca
    polega na wysyłaniu E-MAIL&#8217;ów.
    Pracujesz w DOMU, w BIURZE, lub w SZKOLE, niezależnie od WIEKU, PŁCI,
    czy NARODOWOŚCI!
    Sam jesteś sobie SZEFEM, to TY ustalasz KIEDY i JAK DŁUGO chcesz
    pracować!
    Wszystko co musisz zrobić to napisać do Mnie E-MAIL, a Ja prześlę Ci METODĘ
    jak tego dokonać!
    SAM ZDECYDUJESZ CZY CHCESZ PODJĄĆ SIĘ TEJ PRACY!!!

  • 2. Data: 2005-06-11 07:58:57
    Od: "Sopoltrad Sp. z o.o:" <s...@s...com>

    Użytkownik "D@N!EL" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Praca, którą Ci oferuję jest w pełni LEGALNA! Nie ponosisz ŻADNYCH strat,
    > ZARABIASZ niewyobrażalne sumy!

    Pomijam oczywiste kretynstwo takich ogloszen, co innego zastanawia - "2000
    zł na miesiąc" i "niewyobrażalne sumy!"... Wiec wg tego biednego naciagacza,
    ofiary innych naciagaczy, 2000 zl miesiecznie to juz suma niewyobrazalna...

    Jakze nisko siegaja marzenia ludzi i jak uboga jest ich wyobraznia...

    MM

  • 3. Data: 2005-06-11 16:01:33
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    ale na który adres e-mail pisać, na ten?
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl
    d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl d...@v...pl

    --
    czarny

  • 4. Data: 2005-06-11 16:29:14
    Od: Kira <k...@g...peel>

    czarny, <d8f26c$bvv$4@nemesis.news.tpi.pl>:

    > ale na który adres e-mail pisać, na ten?

    Pogielo Cie? Po co to?

    Kira

  • 5. Data: 2005-06-11 16:34:51
    Od: FSC <f...@f...xgfhd.s.pl>

    D@N!EL napisał(a):
> [...]
    > jak tego dokonać!
    > SAM ZDECYDUJESZ CZY CHCESZ PODJĄĆ SIĘ TEJ PRACY!!!

    Fppffmpfmmffmpppffmpmmmmpmfmmmpmm pfmmffmpppffmpmppfpmfppfpppffm spamerze.

    FSC

  • 6. Data: 2005-06-11 19:33:00
    Od: "Sopoltrad Sp. z o.o:" <s...@s...com>

    Użytkownik "Kira" <k...@g...peel> napisał w wiadomości

    > Pogielo Cie? Po co to?

    To tez ciekawa dziecinada. Po pierwsze wola zemsty, albo jak kto woli,
    udzielenia surowej nauczki w imie spoleczenstwa, narodu, cyberpopulacji itp.
    Naprawianie swiata przez sankcje. Po drugie przekonanie, ze automaty
    poszukujace adresow do spamowania polkna ten adres tyle razy, ile razy
    pojawil sie w wiadomosci...
    Marchewczyk

  • 7. Data: 2005-06-11 21:20:28
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    Kira napisał(a):

    > Pogielo Cie? Po co to?

    Spokojnie, jeszcze nie oszalałem ;)

    --
    czarny
    [::: usun 'um' z adresu :: mystique at free.art.pl :::]

  • 8. Data: 2005-06-11 21:24:53
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    Sopoltrad Sp. z o.o: napisał(a):

    [...]Po pierwsze wola zemsty, albo jak kto woli,
    > udzielenia surowej nauczki w imie spoleczenstwa, narodu, cyberpopulacji itp.

    Jezu, "zemsta", "surowa nauczka"... i ciekawe co jeszcze.
    Nadinterpretacja siegneła zenitu.

  • 9. Data: 2005-06-11 21:37:20
    Od: Kira <k...@g...peel>

    czarny, <d8fks9$42n$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Spokojnie, jeszcze nie oszalałem ;)

    No albo Ci jednak odbilo, albo nie masz bladego pojecia
    na temat dzialania harvesterow... Sam sobie wybierz :)
    I nie smiec wiecej... ;)

    Kira

  • 10. Data: 2005-06-11 22:51:04
    Od: "Sopoltrad Sp. z o.o:" <s...@s...com>

    > [...]Po pierwsze wola zemsty, albo jak kto woli,
    >
    > Jezu, "zemsta", "surowa nauczka"... i ciekawe co jeszcze.
    > Nadinterpretacja siegneła zenitu.

    tak Cie widza, jak Cie czytaja...