PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2.000 zł na Miesiąc z MINIMALNYM wysiłkiem? Teraz i TY możesz to osiągnąć!!!

  • 11. Data: 2005-06-12 09:21:29
    Temat: Re: 2.000 zł na Miesiąc z MINIMALNYM wysiłkiem? Teraz i TY możesz to osiągnąć!!!
    Od: czarny <m...@f...art.plum>

    Kira napisał(a):

    [...] albo nie masz bladego pojecia
    > na temat dzialania harvesterow...

    Widze, ze koniecznie chcesz sie podzielic wiedza, na temat "jak to
    dziala" . Smialo ;)

    --
    czarny
    [::: usun 'um' z adresu :: mystique at free.art.pl :::]

  • 12. Data: 2005-06-12 09:42:54
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.plum> napisał w wiadomości
    > Kira napisał(a):
    >
    > [...] albo nie masz bladego pojecia
    >
    > Widze, ze koniecznie chcesz sie podzielic wiedza, na temat "jak to dziala"
    > . Smialo ;)

    Bardzo prosto dziala: wystarczy, jak adres znajdzie sie w postaci nie
    chronionej raz. Robot nie czlowiek i nie przegapi, jak cos wystapi tylko
    jednorazowo. Doswiadczylam tego na wlasnej skorze wysylajac na news cos
    przez panel home.pl, gdzie mam skrzynke. Korzystajac z panelu nie ma
    mozliwosci zmienic swojego adresu z prawdziwego na taki ze wstawka. Jeden
    post na lezaca na uboczu alt.pl.sztuka-reklamy bez antyspama i juz mi
    przychodzi zagraniczny (a czasem polski) spam na konto.

    Tak wiec pisanie czyjegos adresu wielokrotnie jest tylko mnozeniem
    niepotrzebnie wysylanych bajtow, zahaczajacym o spamowanie.

    Aha, i jeszcze: wiekszosc skrzynek ma na tyle dobre filtry, ze setek spamow
    dziennie nikomu taka metoda nie zapewnisz. Naprawde uciazliwa ilosc spamu
    powstaje w wyniku recznego zapisania delikwenta na rozne listy w
    podejrzanych miejscach, jak site'y zajmujace sie hazardem i xxx. Oczywiscie
    nie proponuje takich zachowan ani sama ich nie stosuje, ale jakby ktos czul
    prawdziwa zlosc na spamera, to jest to o wiele realniejszy sposob
    dokuczenia.

    I.

  • 13. Data: 2005-06-12 11:01:33
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Immona napisał(a):

    > Bardzo prosto dziala: wystarczy, jak adres znajdzie sie w postaci nie
    > chronionej raz. Robot nie czlowiek i nie przegapi, jak cos wystapi tylko
    > jednorazowo.

    Dodatkowo takie harvestery zazwyczaj łapią adresy w nagłówkach, a nie
    z treści postów. Podstawowe nagłówki można ściągnąc hurtowo z serwera
    (w sumie jednym poleceniem), nie przemęczając tym zbytnio łącz.

    Treść znakomita większość harvesterów olewa. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl