PracaGrupypl.praca.dyskusje › administrator baz danych

  • 1. Data: 2002-11-22 23:11:58
    Temat: administrator baz danych
    Od: "Szymon Kunysz" <S...@t...pl>

    Wiecie czego sie oczekuje od administratora baz danych w jednym z ogloszen
    dzis na sieci znalezionych?

    Bieglej obslugi komputera...

    bardzo zdziwilo mnie to... czy naprawde na takie stanowiska zglaszaja sie
    osoby nie posiadajace takiej umiejetnosci?

    pozdr
    shimon
    http://winnt.ntinternals.net/cv/

  • 2. Data: 2002-11-22 23:23:26
    Temat: Re: administrator baz danych
    Od: "TS" <f...@o...pl>

> [...]
    >
    > bardzo zdziwilo mnie to... czy naprawde na takie stanowiska zglaszaja sie
    > osoby nie posiadajace takiej umiejetnosci?

    Wszystko jest możliwe. Zwłaszcza w czasach, gdy pracodawcy zwykle na wyrost
    wypisują wymagania.
    U nas na stanowisko głównej księgowej przyszły panie, ktore nie wiedziały
    jakie są stawki VAT, albo czym różni się stawka zerowa od zwolnionej :-)

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-11-22 23:37:29
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    TS wrote:

> [...]
    > jakie są stawki VAT, albo czym różni się stawka zerowa od zwolnionej :-)

    Pytanie z ciekawosci - zatrudnili je, czy to bylo po znajomosci, ile
    dostaly - skoro ja nie bedac ksiegowym kojarze te pojecia, to moze sie
    zalapie ;).

    Flyer

  • 4. Data: 2002-11-23 09:41:30
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Użytkownik "Szymon Kunysz" <S...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > bardzo zdziwilo mnie to... czy naprawde na takie stanowiska zglaszaja sie
    > osoby nie posiadajace takiej umiejetnosci?

    Niektórzy pracodawcy mają bardzo dziwne podejście - zatrudnią Cię jako
    admina, a przy okazji będziesz im służył jako sekretarka - różne pisma,
    wklepywanie danych, wystawianie faktur, itp. - niestety bardzo często
    spotykana sytuacja......

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2002-11-23 11:33:22
    Od: "i" <l...@o...pl>

> [...]
    > admina, a przy okazji będziesz im służył jako sekretarka - różne pisma,
    > wklepywanie danych, wystawianie faktur, itp. - niestety bardzo często

    Dziwne? Jak admin nie ma nic innego do roboty to mogl by nawet biuro
    sprzatac
    a nie tylko pisma pisac.

    Pozdrowienia
    Jerzy

  • 6. Data: 2002-11-23 16:50:12
    Od: "Bartek Raciborski" <n...@o...raciborski.net>

    flyer (f...@p...gazeta.pl) napisał(a):
    > Pytanie z ciekawosci - zatrudnili je, czy to bylo po znajomosci, ile
    > dostaly - skoro ja nie bedac ksiegowym kojarze te pojecia, to moze sie
    > zalapie ;).

    Myślę, że przedmówca zastosował skrót myślowy i chodziło mu o to, że
    takie osoby zgłosiły się w odpowiedzi na ogłoszenie, a nie, że je
    przyjęli (a przynajmniej taką mam nadzieję). ;-)

    --
    Bartek Raciborski / Terk
    www.raciborski.net, icq:203822, gg:700126

  • 7. Data: 2002-11-23 17:20:31
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>

    On Sat, 23 Nov 2002 12:33:22 +0100, i wrote:

    > Dziwne? Jak admin nie ma nic innego do roboty to mogl by nawet biuro
    > sprzatac
    > a nie tylko pisma pisac.

    Jak admin nie ma nic do roboty to znaczy że to bardzo dobry
    admin i wszystko działa jak należy. A ty chcesz takiego człowieka
    karać za dobrą pracę?

    Rygel

  • 8. Data: 2002-11-23 23:00:47
    Od: "news.tpi.pl" <u...@s...pl>

    Użytkownik "Frogesty Rygel" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > On Sat, 23 Nov 2002 12:33:22 +0100, i wrote:
    [cut]

    > Jak admin nie ma nic do roboty to znaczy że to bardzo dobry
    > admin i wszystko działa jak należy. A ty chcesz takiego człowieka
    > karać za dobrą pracę?
    >
    > Rygel

    Jak taki dobry to nalezy mu dolozyc jeszcze roboty :)
    Bedzie lepszy.
    Nie cierpie administracji.
    Nie cierpie :)

    pozdrowienia
    Ula

  • 9. Data: 2002-11-24 21:45:42
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    Może to była baza danych zapisana na papierowych fiszkach.

    Np. pan Kopaliński od słowników wszystkie informacje ma właśnie na
    papierowych fiszkach, komputera nie używa w ogóle...

  • 10. Data: 2002-11-24 22:47:16
    Od: "Czarek" <t...@s...tenbit.pl>

    Użytkownik "i" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dziwne? Jak admin nie ma nic innego do roboty to mogl by nawet biuro
    > sprzatac
    > a nie tylko pisma pisac.

    taaaa
    no bo niby co to za praca...
    ot siedzi czlek i sie gapi w monitor...
    ehh..
    zenada.... od sprzatania biura jest sprzataczka !!!
    niech tez zarobi pare zl..
    kompy, klawiature... to i owszem... ale to juz inna bajka...