PracaGrupypl.praca.dyskusje › Geant (IT Wawa-Ursynów) - proszę o opinie

  • 1. Data: 2005-11-12 09:57:48
    Temat: Geant (IT Wawa-Ursynów) - proszę o opinie
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Witam!
    Proszę o opinie na temat pracy w Geant w Wawie na Ursynowie w dziale IT (w
    szczególności programiści). Interesuje mnie przede wszystkim atmosfera
    pracy.
    Co do pracy w hipermarkecie, to słyszałem raczej same negatywne opinie no
    ale może coś się zmieniło :-)
    W archiwum znalazłem info, że francuzi mają jakieś chore przerwy, które
    znacznie wydłużają czas, który spędza się w robocie. Czy dotyczy to tez IT?

    Tytus