PracaGrupypl.praca.dyskusje100 zł /godz. dzięki komputerowi › Re: 100 zł /godz. dzięki komputerowi
    From: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 100 zł /godz. dzięki komputerowi
    Date: Fri, 31 Aug 2007 00:48:21 +0200

    o...@i...pl pisze:
    > Po co się stresować w pracy i pracą ?

    Lepiej być kloszardem :D

    > Ja znalazłam
    > rozwiązanie....przeczytaj uważnie:

    Nie znalazłeś rozwiązania - nie oczekuj od siebie znajdowania rozwiązań
    skoro jesteś wtórnym analfabetą o bardzo małym rozumku.

    > PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie! Czy jesteś gotów na cos INNEGO?
    > Masz dość codziennego drążenia? Czy jesteś zmęczony patrzeniem jak
    > inni ciągną korzyści z TWOJEGO wysiłku? Czy chciałbyś pracować w domu,
    > poświęcać więcej czasu swojej rodzinie, przyjaciołom lub hobby? Dałeś
    > już sobie spokój z tymi wątpliwymi ofertami, które obiecują wszystko a
    > zostawiają cię z niczym? JA TEŻ!!! To dlatego stałem się Pracownikiem
    > e-mailowym.

    W skrócie - stałeś się głupkiem, który dał się wkręcić w piramidkę
    finansową i co ciekawsze - jeszcze się z tego cieszy :D
    Uwierzyłeś w stek bredni wyprodukowany przez inteligentów dla
    ćwierćinteligentów i szukasz innych ćwierćinteligentów, którzy dadzą się
    na to nabrać. W dodatku na złej grupie (wtórny analfabetyzm).

    > Prowadzę cały interes on-line,

    Nie prowadzisz żadnego interesu tylko kopiujesz i rozsyłasz spam. W
    nadziei, że złowisz kolejnego ćwierćinteligenta.

    > co oznacza,

    To oznacza, że zyski wytransferowane przez ćwierćinteligentów takich jak
    ty wędrują w górę do pełnego inteligenta ale za to bez skrupułów.

    > iż mam bardzo
    > niskie koszty ogólne

    Pomyliły ci się koszty z IQ.

    > i mogę wykonywać całą moją pracę w zaciszu i
    > wygodzie mojego własnego domu, według mojego rozkładu. Potencjalnie
    > możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub
    > 5.000-15.000 w pełnym wymiarze czasu!!

    Zastanawia mnie użycie przez ciebie trudnego słowa POTENCJALNIE. Ile ty
    już zarobiłeś? Starczy na opłaty za dostęp do Internetu :D

    > Zapewnione pełne przeszkolenie on-line!.

    Nazywaj rzeczy po imieniu - owo przeszkolenie to stek bzdur wysyłanych
    emailem - taka podróba VIZIR'a dla szarych komórek. Tobie jak widać
    wyprało skutecznie. Już nie ma żadnej denerwującej szarości - gładź i biel.