PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1 osobo-godzina

  • 1. Data: 2003-06-22 17:45:40
    Temat: 1 osobo-godzina
    Od: o...@p...onet.pl

    Proszę aby ktoś mi powiedział ile może cenic sobię informatyk za 1 osobo-
    godzinę przy projekcie na zlecenie, którego realizacja trwa około 3 miesięcy,
    średnio dziennie 4 godziny pracy
    z góry dziękuje
    stachu f

  • 2. Data: 2003-06-22 19:49:35
    Temat: Re: 1 osobo-godzina
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    o...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > godzinę przy projekcie na zlecenie, którego realizacja trwa około 3 miesięcy,

    Zalezy od tego od czego jest specjalista, czego dotyczy projekt. Stawki
    moga byc
    od 10 zl za godzine do 100$ za godzine. Nie ma reguly.

    wer

  • 3. Data: 2003-06-23 11:41:47
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    o...@p...onet.pl <o...@p...onet.pl> zapodał(-a):
> [...]
    > godzinę przy projekcie na zlecenie, którego realizacja trwa około 3
    > miesięcy, średnio dziennie 4 godziny pracy

    To nie takie proste... Nie piszesz, czy kładziesz sieć komputerową i wiercisz
    dziury, czy piszesz system bankowy.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl