PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na umowę o dzieło

  • 1. Data: 2003-06-22 14:31:17
    Temat: Praca na umowę o dzieło
    Od: "Janusz Kesik" <z...@z...dzem.int>

    Witam,

    Jaka jest sytuacja osoby pracującej na umowie o dzieło (na etacie) w porównaniu do
    zatrudnionej na
    umowie o pracę?
    Chodzi mi głównie o kwestię ubezpieczenia społecznego i wliczania okresu zatrudnienia
    do emerytury.

    Pozdrawiam,

    --
    Janusz Kęsik
    j...@g...pl

  • 2. Data: 2003-06-22 21:48:31
    Temat: Re: Praca na umowę o dzieło
    Od: Toshi <bonza[spam]@wp.pl>

    Janusz Kesik wrote:

> [...]
    > porównaniu do zatrudnionej na umowie o pracę?
    > Chodzi mi głównie o kwestię ubezpieczenia społecznego i wliczania
    Witam Janusz!

    Nie wiem jak z emerytura, ale ubezpieczenia przy umowie o dzielo nie
    masz...

    --
    Dariusz
    pager 0642299084

  • 3. Data: 2003-06-23 06:54:57
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    Właśnie że też można mieć odciagane skladki na zus i inne.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-06-23 14:18:15
    Temat: Odp: Praca na umowę o dzieło
    Od: "Janusz Kesik" <z...@z...dzem.int>

    Użytkownik KK <m...@n...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bd6828$qo8$...@n...news.tpi.pl...
    > Właśnie że też można mieć odciagane skladki na zus i inne.
    > Pozdrawiam

    Mógłbyś napisać coś więcej na temat jak to zrobić?

    Pzdr,

    --
    Janusz Kęsik
    j...@g...pl