PracaGrupypl.praca.dyskusje › 0700 w ogloszeniach o pracy...uwazac....:)

  • 1. Data: 2003-03-13 22:06:26
    Temat: 0700 w ogloszeniach o pracy...uwazac....:)
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Tak ku przestrodze przypominam, zeby na to uwazac, bo juz pare razy
    sekretarka automatyczna odsylala mnie po szczegolowe informacje pod
    "0-70-0012343445".

    pzdr
    Krzysztof

    ps. jasne , ze nie dzwonilem dalej

  • 2. Data: 2003-03-13 22:36:26
    Temat: Re: 0700 w ogloszeniach o pracy...uwazac....:)
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Tak ku przestrodze przypominam, zeby na to uwazac, bo juz pare razy
    > sekretarka automatyczna odsylala mnie po szczegolowe informacje pod
    > "0-70-0012343445".

    No cóż, każdy orze, jak może. Narażasz się na atak nuworyszów, którzy
    powiedzą, że też możesz, że należy wykazać się inicjatywą, że pomysł
    dobry. A niuniek, co napierdala kolesi w bańkę i zabiera im portfele, to
    najbardziej grzeszy, że ZUSu nie płaci.

    Pzdr: Dogbert

    > ps. jasne , ze nie dzwonilem dalej

    Dlaczego? mogło być pouczające.

  • 3. Data: 2003-03-13 22:57:58
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in news:b4qvrc$eqo$1
    @inews.gazeta.pl:

    > Tak ku przestrodze przypominam, zeby na to uwazac, bo juz pare razy
    > sekretarka automatyczna odsylala mnie po szczegolowe informacje pod
    > "0-70-0012343445".

    A moze by to zglosic do odpowiednich organow ? Czy nie moznaby tego podciagnac pod
    paragraf zabraniajacy pobierania pieniedzy za posrednictwo ?

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-03-14 08:42:13
    Temat: Odp: 0700 w ogloszeniach o pracy...uwazac....:)
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik No Name <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4r15q$5v$...@a...news.tpi.pl...

    > No cóż, każdy orze, jak może.

    Nawet ambasada USA też tak orze... chcesz wyjechać do stanów - najpierw zapł
    ać dzwoniąc pod 0-70....

    Rafał

  • 5. Data: 2003-03-14 09:51:10
    Od: "Mac" <m...@n...bipnet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

    > A moze by to zglosic do odpowiednich organow ? Czy nie moznaby tego
    podciagnac pod
    > paragraf zabraniajacy pobierania pieniedzy za posrednictwo ?
    >
    > W.

    Witam,
    jak juz ktoś słusznie wcześniej zauważył, warto by podać ambasadę USA do
    sądu, podciągając ich wyłudzanie pieniędzy za promesę wizy. To czystej krwi
    złodziejstwo. Zastanawiam się tylko slaczego Polska zniosła wizy dla USA i
    dajemy się tak szmacić. Oni tu przyjeżdzają za darmo, a za ich wizy ucieka z
    Polski rocznie ok. 30 mln $.

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 6. Data: 2003-03-14 11:24:00
    Od: "zosia samosia" <k...@i...pl>

    > Nawet ambasada USA też tak orze... chcesz wyjechać do stanów - najpierw
    zapł
    > ać dzwoniąc pod 0-70....
    4zl za minute, w tym dwie minuty muzyki..