PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam pracy

  • 1. Data: 2003-03-13 19:23:01
    Temat: Szukam pracy
    Od: "Krzysztof Kwiatkowski" <k...@p...onet.pl>

    Szukam jakiej kolwiek pracy>>>>>właśnie niedawno straciłem zasilek dla
    bezrobotnych i niemam z czego żyć>>>jeżeli by ktoś o czymś wiedział to
    proszę o odpowiedź.Mam średnie,technikum elektryczne-pracowałem w swoim
    zawodzie przez 10-lat,pracowałem też jako barman przez 6-lat,mam 32 lata
    jestem żonaty i mam 3-letnią córeczkę.Praca może być nie związana z tymi
    zawodami-umiem robić więcej-pozdrawiam i czekam na odpowiedzi//////Krzysiek

  • 2. Data: 2003-03-14 10:37:32
    Temat: Re: Szukam pracy
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    Krzysztof Kwiatkowski wrote:

> [...]
    > zawodami-umiem robić więcej-pozdrawiam i czekam na odpowiedzi//////Krzysiek

    Witaj,

    Z tymi danymi ciezko szukac pracy, bo nawet nie podales miasta z ktorego
    jestes :(
    Zobacz jeszcze grupe pl.praca.szukana, ktora jest bardziej odpowiednia
    do szukania pracy, ale nie pisz "szukam jakiejkolwiek", bo watpie, zeby
    to wzruszylo badz zainteresowalo pracodawce.

    Jednym z ciekawych sposobow jest zrobienie wlasnej strony WWW (nie musi
    byc super graficznie, ale chociaz zeby bylo schludna) i dawanie linkow
    do niej w Internecie badz dzienniku w rubryce "praca" (ogloszenie
    kosztuje Ciebie mniej, bo to tylko 1-2 wiersze druku).

    Powodzenia !

    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>