PracaGrupypl.praca.dyskusje › ...

  • 1. Data: 2006-01-15 13:53:17
    Temat: ...
    Od: "Stella" <s...@i...pl>

    Lepiej od razu sobie odpusc... gdybys sie znal na tym co robisz wiedzial byc
    ile jestes wart... a Ty nawet tego nie wiesz...
    Jak dla mnie zalosne..

  • 2. Data: 2006-01-15 14:51:58
    Temat: Re: ...
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Stella zapodał(-a):
    > Lepiej od razu sobie odpusc... gdybys sie znal na tym co robisz wiedzial
    > byc ile jestes wart... a Ty nawet tego nie wiesz...
    > Jak dla mnie zalosne..

    Gdzieś dzwoni, tylko w którym kościele?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2006-01-15 20:53:22
    Od: Łukasz Wawa <l...@t...pl>

    Użytkownik "Stella":

    > Lepiej od razu sobie odpusc... gdybys sie znal na tym co robisz wiedzial
    byc
    > ile jestes wart... a Ty nawet tego nie wiesz...
    > Jak dla mnie zalosne..

    Lepiej od razu odpuść sobie postowanie na grupy, bo żałosne to jest to co
    piszesz i sposób w jaki to robisz ;P

    Pozd

    Łukasz