eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Szczecin › Specjalista ds. Obsługi Klienta

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Specjalista ds. Obsługi Klienta


wygasło z dniem 2024-03-25


Ta propozycja była złożona przez COMgraph Sp. z o.o.


Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:

  • oferta zamieszczona przez pracodawcę została usunięta z serwisu praca.egospodarka.pl
  • zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość osób
  • firma zmodyfikowała treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • zły adres WWW ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Sprzedaż, zajrzyj tutaj: Praca Sprzedaż
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta, zajrzyj tutaj: Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Szczecin, zajrzyj tutaj: Praca Szczecin
Jeżeli chcesz zawęzić poszukiwanie pracy do ofert związanych z określonym stanowiskiem oraz miastem, zajrzyj tutaj: Specjalista ds. Obsługi Klienta Szczecin

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Menadżer ds. kluczowych klientów/ Key Account Manager
  • SPRZEDAWCA (NA STANOWISKU MIĘSNYM)
  • Specjalista/-ka ds. sprzedaży w terenie - Choszczno
  • Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. Inwestycji i Renowacji
  • SPRZEDAWCA W SKLEPIE MIĘSNYM
  • Kasjer/ka
  • Specjalista ds. klienta z językami obcymi
  • Handlowiec / doradca techniczno-handlowy
  • KUCHARZ/KA
  • SAP Consultant PO/PI

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • 7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.

  • Zmiany w prawie pracy kluczowe dla pracowników

    Zmiany w prawie pracy kluczowe dla pracowników

    Dyrektywa, która weszła w życie 26 kwietnia br. implikuje szereg zmian w prawie pracy, kluczowych z punktu widzenia pracowników - dotyczących m.in. godzenia obowiązków zawodowych i rodzinnych oraz przejrzystych i przewidywalnych warunków ...

  • Którzy pracownicy powinni domagać się audytu bezpieczeństwa pracy?

    Którzy pracownicy powinni domagać się audytu bezpieczeństwa pracy?

    Audyt bezpieczeństwa to kompleksowa analiza warunków pracy oceniająca stan bezpieczeństwa i higieny pracy w danej firmie. Składa się on z wielu elementów i obszarów np. weryfikacji procesów, stanu maszyn i urządzeń, zabezpieczenia ...

  • Praca w branży IT, czyli Python na fali, juniorzy w problemach

    Praca w branży IT, czyli Python na fali, juniorzy w problemach

    No Fluff Jobs zaprezentował najnowsze doniesienia z rynku pracy w branży IT. Wynika z nich m.in., że sektor, który dotychczas słynął przede wszystkim z bardzo atrakcyjnych wynagrodzeń i możliwości dla pracowników bez dużego ...

  • Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    W I kwartale 2023 roku ZUS przeprowadził w całej Polsce 117,2 tys. kontroli osób posiadających zaświadczenie o czasowej niezdolności do pracy i wydał 7,77 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Co kontroluje ...