Kto szuka:
ipracujzdalnie.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Klientów Korporacyjnych (Dział Wsparcia Sprzedaży Korporacyjnej)
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalista ds. Klientów Korporacyjnych (Dział Wsparcia Sprzedaży Korporacyjnej)
Twoje zadania:
- Współpraca z handlowcem: wspólna odpowiedzialność za portfel klientów
- Codzienny kontakt z klientami biznesowymi (e-mail, telefon)
- Bieżąca obsługa administracyjna przypisanego portfela
- Obsługa systemów działu sprzedaży
- Generowanie różnego rodzaju raportów dla klientów
- Opracowywanie i przygotowywanie dokumentów do przetargów
- Przygotowywanie porównań ofert - negocjacyjnych i renegocjacyjnych
- Przygotowywanie kalkulacji ofert dla obecnych klientów
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Tryb pracy hybrydowej (50/50),
- Wsparcie wdrożeniowe i dobrą atmosferę,
- Prywatną opiekę medyczną, benefity, programy rozwojowe, grupowe ubezpieczenie NNW i inne.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania:
- Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności
- Posiadanie pierwszego doświadczenia zawodowego – docenimy zwłaszcza pracę z klientem biznesowym lub w administracji/sprzedaży
- Obsługa Excela i PowerPoint (min. poziom średnio-zaawansowany)
- Umiejętność tworzenia prostych materiałów marketingowych, prezentacji i kalkulacji
- Umiejętność ustalenia priorytetów i działania pod presją czasu
- (Mile widziane) znajomość języka angielskiego
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




