eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaTrener Call Center / Coach call center

Kto szuka:

MAOBI Group

Stanowisko:

Trener Call Center / Coach call center

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zakres obowiązków: 
  • koordynowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów,
  • prowadzenie szkoleń merytorycznych i obsługowych na podstawie zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych,
  • prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie efektywności pracy,
  • monitoring jakościowy i sprzedażowy rozmów telefonicznych,
  • odsłuchiwanie i ocenianie rozmów,
  • przygotowywanie, aktualizowanie i wdrażanie materiałów szkoleniowych oraz materiałów wspierających obsługę i sprzedaż (prezentacje, komunikacja mailowa, zestawienia),
  • wdrażanie nowych standardów w zespole.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania: 
  • doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży telefonicznej
  • doświadczenie na stanowisku Trener Call Center / Coach call center
  • doświadczenie w prowadzeniu szkoleń sprzedażowych i motywowaniu zespołów,
  • znajomość technik sprzedaży i umiejętność ich praktycznego zastosowania,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne, zdolność budowania autorytetu trenerskiego,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Firma oferuje:

To oferujemy 
  • Możliwość pracy w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt. 
  • Pakiet medyczno-stomatologiczny w Medicover 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie. 
  • Siłownię w biurze
  • Udział w ciekawych projektach. 

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-13

do końca oferty: 29 dni

pracodawca: MAOBI Group

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Często w codziennym języku potocznie używamy określeń "ubezpieczenie zdrowotne" i "ubezpieczenie chorobowe" zamiennie, nie zdając sobie sprawy, że to dwa zupełnie różne rodzaje ubezpieczeń. Nieumiejętność rozróżnienia ich może mieć ...

Rynek pracy wyhamował – zniknęły szybkie rekrutacje i dwucyfrowe podwyżki, a ich miejsce zajęła „taktyczna cierpliwość”. Firmy ostrożnie zatrudniają, kandydaci rzadziej zmieniają pracodawcę, a procesy rekrutacyjne trwają nawet 100 ...

Fałszywe rekrutacje przestają być nieudolną próbą wyłudzenia danych. Dziś to profesjonalnie przygotowane operacje, w których trudno zorientować się, że nie mamy do czynienia z prawdziwą firmą. Polskie Forum HR, członek Konfederacji ...

Coraz więcej studentów w Polsce łączy naukę z pracą, szukając stabilnego źródła dochodów na pokrycie rosnących kosztów utrzymania. Najnowsze analizy rynku pracy przeprowadzone przez Grupę Progres wskazują, że średnie roczne ...

Czy generowanie ofert pracy lub analiza CV mogą narazić firmę na poważne konsekwencje? Odpowiedź na tak postawione pytanie to: "tak". Nowe przepisy AI Act pokazują, że nie każdy sposób wykorzystania sztucznej inteligencji w HR jest ...