Kto szuka:
Tarbonus Sp z o.o.
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej do realizowanych usług.
- Wsparcie działu sprzedaży: współpraca z obecnymi klientami i działania na rzecz pozyskania nowych.
- Tworzenie dokumentów finansowych związanych z realizacją usług.
- Aktualizacja treści na stronie internetowej, w mediach społecznościowych i na portalach ogłoszeniowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie minimum średnie (mile widziana znajomość branży szkoleniowej: BHP, szkolenia zawodowe, itp.).
- Dobra znajomość obsługi komputera.
- Umiejętność prezentowania usług w mediach społecznościowych i na portalach ogłoszeniowych.
- Dokładność, systematyczność i dobra organizacja własnej pracy.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników.
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji w ramach działalności szkoleniowej i doradczej firmy.
- Perspektywy rozwoju zawodowego.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




