eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaPracownik call center

Kto szuka:

DOTCOM Sp. z o.o.

Stanowisko:

Pracownik call center

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska
  • przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo),
  • prowadzenie prostej dokumentacji.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania
  • dobra obsługa komputera,
  • płynne posługiwanie się MS Office,
  • umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych,
  • umiejętności interpersonalne w zdalnej komunikacji.

Firma oferuje:

Oferujemy
  • umowę zlecenie,
  • możliwość pracy zdalnej,
  • elastyczne godziny pracy,
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop),
  • system premiowy oparty o wypracowane wyniki.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-22

do końca oferty: 15 dni

pracodawca: DOTCOM Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Uchwalona przez Sejm RP w dniu 06.12.2024 r. ustawa o zmianie ustawy o dniach wolnych od pracy oraz niektórych innych ustaw, jeżeli zostanie podpisana przez Prezydenta RP, wejdzie w życie 1 lutego 2025 r. Patrząc na przepisy tej ustawy przez ...

Już po raz dwudziesty firma Sedlak & Sedlak opublikowała raporty o wynagrodzeniach menedżerów spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Firma Sedlak & Sedlak wydała Raport płacowy - jesień/zima 2024. To wydanie jest rekordowe, bowiem w badaniu uczestniczyły aż 1123 firmy. W okresie od maja do października 2024 r. przebadano ponad 410 tys. pracowników, zatrudnionych na 462 ...

Firma Grafton Recruitment publikuje kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń w sektorze przedsiębiorstw. Tym razem dowiadujemy się m.in., ile zarabiają specjaliści w zakresie finansów i księgowości, pod jakim względem ...

Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...