Kto szuka:
Diabetyk24 Sp. z o.o.
Stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Obsługa klientów - kontakt telefoniczny, chat, infolinia przychodząca.
- Sprawna obsługa zapytań mailowych.
- Obsługa zamówień na Allegro.
- Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych.
- Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze.
- Podzielność uwagi i umiejętność równoległej pracy na kilku systemach informatycznych.
- Dobra organizacja pracy własnej, dotrzymywanie terminów.
- Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji.
- Dokładność, systematyczność i odporność na stres.
- Mile widziane doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku.
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki oraz wsparcie w początkowym okresie zatrudnienia.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach i prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
- Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »