eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaKierownik / Kierowniczka Marki Eksport

Kto szuka:

Lotte Wedel Sp. z o.o.

Stanowisko:

Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko!
  • Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych
  • Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych
  • Współtworzenie i wdrażanie z działem mediów i PR strategii komunikacyjnej dla strategicznych kategorii produktowych i rynków eksportowych
  • Koordynacja komunikacji z agencjami mediowymi, briefing, egzekucja i ocena efektywności
  • Rozwijanie nowych produktów dla strategicznych klientów eksportowych
  • Zarządzanie interdyscyplinarną grupą projektową i procesem NPD eksportowych
  • Samodzielne prowadzenie procesów badawczych - identyfikacja potrzeb badawczych, nadzór nad procesem, analiza, wyciąganie wniosków, rekomendacje
  • Prowadzenie projektów redesignu i adaptacji opakowań na potrzeby rynków eksportowych
  • Przygotowywanie projektów materiałów komunikacyjnych dla kluczowych klientów eksportowych
  • Przewidywanie i analiza ryzyk na bazie doświadczeń, rekomendacje działań zaradczych / naprawczych

Wymagania stawiane pracownikowi:

Zobacz, czego oczekujemy od pracowników na tym smakowitym stanowisku. Oto nasza mieszanka wymagań!
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe
  • Min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności w firmie FMCG, ze szczególnym uwzględnieniem firmy produkcyjnej
  • Min. 2 lata doświadczenia w rozwoju nowych produktów
  • Płynna znajomość jęz. angielskiego
  • Doświadczenie we wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz tworzeniu konceptów produktowych
  • Doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych na rynkach zagranicznych
  • Doświadczenie we współpracy z działami R&D oraz agencjami (reklamowe, mediowe, badawcze, opakowaniowe)
  • Doświadczenie z zakresu badań konsumenckich jakościowych i ilościowych
  • Umiejętność analitycznego myślenia, trafnego wnioskowania oraz rekomendowania optymalnych rozwiązań
  • Umiejętność prowadzenia projektów w wielofunkcyjnych zespołach
  • Umiejętność pracy na kilku projektach jednocześnie i pod presją czasu
  • Zdolność pozyskiwania, zestawiania i analizowania danych
  • Umiejętność komunikacji z różnymi interesariuszami – wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu
  • Aktywne i kreatywne podejście do rozwiązywania zadań i problemów

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-05

do końca oferty: 13 dni

pracodawca: Lotte Wedel Sp. z o.o.

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Czy 2025 rok to dobry czas na zmianę pracy lub podwyżkę? Najnowszy raport Hays Poland pokazuje, że choć rynek pracy specjalistów jest stabilny, firmy borykają się z ograniczeniami budżetowymi i spadającym zaangażowaniem pracowników. W ...

Przed nami kolejna porcja informacji o zarobkach, które źródłem jest opracowany przez Grafton Recruitment „Raport wynagrodzeń i trendów w przedsiębiorstwach”. Tym razem dowiadujemy się na jakie wynagrodzenia mogą liczyć specjaliści w ...

W Polsce aż co trzecia firma przyznaje, że nierówno wynagradza kobiety i mężczyzn, a tylko 39,5% pracowników uważa, że kwestie płacowe w ich firmach są transparentne. Zbliżająca się implementacja Dyrektywy Parlamentu Europejskiego o ...

No Fluff Jobs przedstawia podsumowanie 1. kwartału 2025 r. na rynku pracy. Najnowsze doniesienia rzucają światło na wynagrodzenia oferowane m.in. w finansach i księgowości, branży IT, marketingu, sprzedaży oraz obsłudze klienta. Autorzy ...

2 dni wolnego od pracy z powodu siły wyższej - ten przywilej pracowniczy wzbudza wśród pracodawców coraz więcej emocji. Ich zdaniem jest nieprecyzyjny i może być nadużywany. Co na to eksperci?