Kto szuka:
Lotte Wedel Sp. z o.o.
Stanowisko:
Kierownik / Kierowniczka Marki Eksport
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Przygotowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla zarządzanych kategorii produktowych na rynkach eksportowych
- Budowa brand-planów dla podległych kategorii produktowych/marek dla rynków zagranicznych
- Współtworzenie i wdrażanie z działem mediów i PR strategii komunikacyjnej dla strategicznych kategorii produktowych i rynków eksportowych
- Koordynacja komunikacji z agencjami mediowymi, briefing, egzekucja i ocena efektywności
- Rozwijanie nowych produktów dla strategicznych klientów eksportowych
- Zarządzanie interdyscyplinarną grupą projektową i procesem NPD eksportowych
- Samodzielne prowadzenie procesów badawczych - identyfikacja potrzeb badawczych, nadzór nad procesem, analiza, wyciąganie wniosków, rekomendacje
- Prowadzenie projektów redesignu i adaptacji opakowań na potrzeby rynków eksportowych
- Przygotowywanie projektów materiałów komunikacyjnych dla kluczowych klientów eksportowych
- Przewidywanie i analiza ryzyk na bazie doświadczeń, rekomendacje działań zaradczych / naprawczych
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności w firmie FMCG, ze szczególnym uwzględnieniem firmy produkcyjnej
- Min. 2 lata doświadczenia w rozwoju nowych produktów
- Płynna znajomość jęz. angielskiego
- Doświadczenie we wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz tworzeniu konceptów produktowych
- Doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych na rynkach zagranicznych
- Doświadczenie we współpracy z działami R&D oraz agencjami (reklamowe, mediowe, badawcze, opakowaniowe)
- Doświadczenie z zakresu badań konsumenckich jakościowych i ilościowych
- Umiejętność analitycznego myślenia, trafnego wnioskowania oraz rekomendowania optymalnych rozwiązań
- Umiejętność prowadzenia projektów w wielofunkcyjnych zespołach
- Umiejętność pracy na kilku projektach jednocześnie i pod presją czasu
- Zdolność pozyskiwania, zestawiania i analizowania danych
- Umiejętność komunikacji z różnymi interesariuszami – wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu
- Aktywne i kreatywne podejście do rozwiązywania zadań i problemów
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




