eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyzagranicamagazynier17

Znajdź oferty pracy

11 115 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: magazynier
słowa kluczowe: 17
województwo: zagranica

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Magazynier w Belgii do 17,22 €

    2025-07-20 InterKadra Sp. z o.o. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Nazareth
    oferta w kategorii: Praca fizyczna

    Do Twoich zadań będzie należało: Zbieranie zamówień. Rozładunek, załadunek ciężarówek. Skanowanie za pomocą skanera ręcznego. Obsługa wózka EPT. Ogólne prace magazynowe. Oczekujemy: Doświadczenia na stanowisku Komisjonera ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Kontrowersje dotyczące przepisów wprowadzających zakaz spędzania 45-godzinnego odpoczynku kierowcy w kabinie pojazdu nie są żadnym w nowym. Dyskusja i spory na ten temat trwają od blisko dwóch dekad. W przyjętym w 2020 r. Pakiecie ...

Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...

Staż to dla wielu osób możliwość postawienia pierwszych kroków na rynku pracy. Z analizy No Fluff Jobs wynika, że stażystki i stażyści mogą w Polsce liczyć na coraz lepsze warunki zatrudnienia. Płatny (i to całkiem nieźle) staż stał ...

Nowe przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń powinny zmniejszyć nierówności w zarobkach kobiet i mężczyzn, choć ich wdrożenie może stanowić wyzwanie dla wielu polskich firm, twierdzą prawnicy kancelarii Baker McKenzie. Zgodnie z ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...