eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracymazowieckieKlient portalu Praca.pl › Marketing / Reklama / PR

Znajdź oferty pracy

9 804 ofert w bazie

Znaleziono 0 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

pracodawca: Klient portalu Praca.pl
branża: Marketing / Reklama / PR
województwo: mazowieckie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Praca - wiadomości i porady

  • Kiedy i dla kogo świadczenie rehabilitacyjne?

    Kiedy i dla kogo świadczenie rehabilitacyjne?

    Osoba chora, która wyczerpie limit dni na zasiłku chorobowym, a jej stan zdrowia nadal jest zły, może skorzystać ze świadczenia rehabilitacyjnego na dalsze leczenie - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

  • Wyższy zasiłek macierzyński? Złóż wniosek do 17 maja

    Wyższy zasiłek macierzyński? Złóż wniosek do 17 maja

    Rodzice, którzy na 26 kwietnia br. pobierali zasiłek macierzyński, mają czas tylko do 17 maja na złożenie wniosku o ustalenie wyższej wysokości tego świadczenia. Ci, którzy tego nie zrobią, będą mieć wypłacany zasiłek w ...

  • Dla kogo dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne?

    Dla kogo dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne?

    Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś w systemie ubezpieczenia zdrowotnego, możesz w każdej chwili dołączyć - przypomina Narodowy Fundusz Zdrowia. Jak przystąpić do dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego?

  • Zmiana lub utrata pracy a zasiłek chorobowy

    Zmiana lub utrata pracy a zasiłek chorobowy

    Zmieniasz pracę, jesteś w okresie wypowiedzenia i dopadła cię grypa? A może właśnie straciłeś pracę i zachorowałeś zanim znalazłeś nowe miejsce zatrudnienia? Zakład Ubezpieczeń Społecznych uspokaja - także w tym okresie ...

  • Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Jaki powinien być idealny system premiowy? Przede wszystkim powinien angażować pracowników i zwiększać ich produktywność. Gdy już to wiemy, musimy się zastanowić, czy premiowanie jest w ogóle w stanie takie cele spełniać. Jak się ...