Kto szuka:
MMorska sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Gdynia, Marina Yacht Park
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefonicznych, mailowych, czat) oraz udzielanie kompleksowych informacji o produktach/usługach.
- Efektywne rozwiązywanie problemów, reklamacji i zgłoszeń serwisowych, dbając o wysoki poziom satysfakcji klienta.
- Prowadzenie korespondencji oraz komunikacji z klientami w języku polskim i angielskim, a w razie potrzeby również w innych językach obcych.
- Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz dążenie do realizacji założonych celów jakościowych i ilościowych (KPI).
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Kultura osobista
- Elokwencja
- Chęć do działania
- Angielski komunikatywny w mowie i piśmie
- Doświadczenie
- Rosyjski
- Ukraiński
Firma oferuje:
- Premie KPI
- Otwartość na osoby z niepełnosprawnościami
- Możliwość rozwoju kariery od Specjalisty/Specjalistki aż do Menedżera/Menedżerki Obsługi Klienta
- Ubezpieczenie na życie
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »