eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Piekary ŚląskieSpecjalista ds. Obsługi Klientów z j. niemieckim

Kto szuka:

Smart-HR

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klientów z j. niemieckim

Lokalizacja:

Piekary Śląskie

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Rozwój sprzedaży poprzez utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami,
  • Obsługę klienta eksportowego oraz przetwarzanie i przyjmowanie zamówień,
  • Tworzenie dokumentacji handlowej (faktury, analizy, zestawienia),
  • Pracę z systemem CRM,
  • Przyjmowanie i rejestrację reklamacji,
  • Aktywne monitorowanie i wsparcie realizacji celów sprzedażowych,
  • Ścisłą współpracę Działu Handlowego z innymi działami firmy. 

 Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, 
  • Doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta i sprzedaży, 
  • Znajomości języka angielskiego – jako dodatkowy atut,
  • Znajomości procesów logistycznych,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • Otwartości i chęci współpracy w zespole, proaktywnej postawy,
  • Znajomości reguł Incoterms, co będzie dodatkowym atutem.

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię kwartalną uzależnioną od wyników sprzedaży,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (Medicover Sport, dofinansowanie do wypoczynku),        niezbędne narzędzia do pracy,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
  • Pracę w nowoczesnym i przyjaznym środowisku.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Dla naszego Klienta – firmy produkcyjnej, będącej wiodącym dostawcą w swojej branży na rynku polskim i zagranicznym, poszukujemy kandydata na stanowisko:

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-10-19

do końca oferty: 13 dni

pracodawca: Smart-HR

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

W 2024 roku Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń objęło ponad 43 tysiące osób z tytułem magistra, pokazując różnice w zarobkach absolwentów polskich uczelni. Najwyższe wynagrodzenia wśród uniwersytetów notowano na Uniwersytecie ...

Opracowany przez CBRE "Global Tech Talent GuideBook 2025". wskazuje, że specjaliści IT w Polsce mogą liczyć na naprawdę atrakcyjne, iście europejskie warunki zatrudnienia. Sytuacja na rynku nie jest jednolita, ale są miasta, które wyraźnie ...

Czy wielozadaniowość naprawdę zwiększa efektywność? Badania pokazują, że wręcz przeciwnie - skacząc między zadaniami, tracimy koncentrację i cenny czas. Poznaj pięć powszechnych błędów w zarządzaniu czasem oraz sprawdzone sposoby ...

Zawodami przyszłości nazywa się przede wszystkim te profesje, które na przestrzeni nadchodzących lat będą mieć największy potencjał rozwojowy, co związane jest m.in. z ich powiązaniem z rozpędzonym do granic możliwości postępem ...

Branża IT po latach intensywnego wzrostu i stabilności obecnie znajduje się w punkcie zwrotnym, napotykając nowe wyzwania wynikające z gwałtownego rozwoju technologii takich jak sztuczna inteligencja czy chmury obliczeniowe. Ważnym aspektem ...