eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Płock › Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

Kto szuka:

NES Global Talent

Stanowisko:

Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

Lokalizacja:

Płock

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zadania Dyrektora ds. rozwoju biznesu:
  • Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych.
  • Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych. Identyfikowanie i opracowywanie modeli optymalnego dochodu (zarządzanie przychodami), kanałów dystrybucji, cen i strategii rozwoju nowych produktów.
  • Poszukiwanie nowych projektów: Aktywne poszukiwanie nowych projektów budowlanych, negocjacje i nawiązywanie współpracy z klientami i partnerami w koordynacji z zespołami handlowymi i dyrektorami obszarów.
  • Rozwijanie relacji z klientami: Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami, dostosowywanie oferty do ich potrzeb.
  • Rozwijanie relacji z parterami: Identyfikowanie i negocjowanie strategicznych partnerstw, w tym umów finansowych, wymiany klientów i praw własności intelektualnej
  • Zarządzanie zespołem ds. rozwoju biznesu: Jeśli dział ds. rozwoju biznesu jest rozbudowany, dyrektor może być odpowiedzialny za zarządzanie zespołem pracowników, nadzorowanie ich pracy i rozwijanie kompetencji. Funkcjonalna koordynacja działalności działów handlowych w każdym obszarze.
  • Opracowywanie strategii promocyjnej: Współpraca z działem PR w celu opracowania skutecznych strategii promocyjnych i marketingowych, pod nadzorem i zatwierdzeniem działań przez wiceprezesa
  • Monitorowanie wskaźników biznesowych: średnioterminowych/długoterminowych trendów rynkowych, gromadzenie danych na temat konkurencji w celu wniesienia wkładu w strategiczne dyskusje planowania handlowego
  • Rozwijanie innowacyjnych rozwiązań: Identyfikowanie możliwości wzrostu, innowacji modelu biznesowego i promowanie inicjatyw przekrojowych między jednostkami biznesowymi
  • Poszukiwanie i rozwijanie nowych obszarów dzialnosc: ustalanie priorytetów i śledzenie inwestycji poprzez nowe inicjatywy rozwoju produktów, a wszystko to musi być poparte kompleksową analizą informacji, aby móc podejmować najlepsze możliwe decyzje
  • Współpraca z innymi działami: Skoordynowanie działań ds. rozwoju biznesu z innymi działami firmy, takimi jak produkcja, finanse, zakupy, aby zapewnić spójność działań. Odpowiedzialni za identyfikację wewnętrznych i zewnętrznych problemów strategicznych, które mogą mieć wpływ na wzrost i rentowność organizacji

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Podobne doświadczenie, na zbliżonej pozycji: Dyrektor Handlowy/Business development, wymagane minimum 5 lat doświadczenia, w przemyśle prefabrykacji, stali i metalu, zarówno klienci publiczni jak i prywatni.
  • Znajomość runku w Polsce i Europie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
  • Prawo jazdy i gotowość do odbywania podróży służbowych.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Osoba na tym stanowisku będzie tworzyć odrębną komórkę podległą pod prezesa zarządu
  • Auto służbowe
  • Elastyczne rozpoczynanie pracy
  • Premia do ustalenia na późniejszych etapach.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-25

do końca oferty: 5 dni

pracodawca: NES Global Talent

branże: Zarządzanie

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady