Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Lokalizacja:
Mielec
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/1611
Obowiązki:
Wspieranie kierownika ds. kluczowych klientów
Obsługa ofert i/lub zapytań klientów.
Realizacja zamówień klientów.
Przyspieszanie realizacji zamówień klientów.
Utrzymywanie harmonogramu dostaw do klientów.
Pomoc w zakupach, koordynacja dostaw od dostawców.
Identyfikowanie wymagań klientów dla działów zakupów i jakości.
Dostarczanie informacji technicznych klientom.
Tworzenie formularzy reklamacyjnych klientów.
Dostarczanie klientom potwierdzeń dostaw w razie potrzeby.
Monitorowanie terminowości dostaw do głównych klientów.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i w piśmie,znajomość pakietu MS OFFICE Silne umiejętności negocjacyjne Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne w języku angielskim i polskim Umiejętność słuchania i zrozumienia potrzeb klienta Umiejętność rozwijania długotrwałych relacji Świadomość handlowa Motywacja i zdolność do pracy w ramach priorytetów ustalonych przez Twojego przełożonego Efektywne zarządzanie czasem, bardzo dobre umiejętności organizacyjne, raportowania, planowania. Znajomość wszystkich produktów Microsoft Zaletą jest wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta lub logistyce Mile widziane wykształcenie wyższe
Miejsce pracy: Lotniskowa 8, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny:178******lub o wysyłanie CV na adres e-mailowy:Barbara.Lubera@Apollo-Aerospace.com
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »